Masserati Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Noen som kjenner til filen WatAdminSvc.exe? Får stadig opp en melding om jeg vil at denne filen skal gjøre endringer på harddisken. Virus, Malware el. ???? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Noen som kjenner til filen WatAdminSvc.exe? Får stadig opp en melding om jeg vil at denne filen skal gjøre endringer på harddisken. Virus, Malware el. ???? http://www.bleepingcomputer.com/startups/WatAdminSvc.exe-26949.html Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Takk for info, har kjørt denne PC'en i 6 år og plutselig dukker denne meldingen opp hele tiden, kan ikke se noen grunn for det. Prøver å kjøre "hijackthis,exe," fra Trendmicro. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Kan være en Idé ja, men sjekk også oppdateringslisten din , kan jo være at denne har blitt introdusert i det siste i en Windows oppdatering. Om du har W7 må jeg nesten anbefale en oppgradering til W10 om du ønsker mest mulig sikkerhet. Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Prosessen får ikke tilgang til filen fordi den bruke av en annen prosess Noen forslag? Windows 10 ? Endret 29. mars 2016 av Masserati Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Takk for info, har kjørt denne PC'en i 6 år og plutselig dukker denne meldingen opp hele tiden, kan ikke se noen grunn for det. WatAdminSvc(Windows Activation Technologies Service). sends your product key to Microsoft where it is then checked. If the services determines that your key is invalid, then Microsoft will activate a new process on your computer that displays a pop-up screen warning you that your installation of Windows is invalid. Tjenesten kom i Windows oppdatering KB971033. Det er mulig og stoppe tjenesten eller finnes det noen programmer f.eks Removewat. Dette er step som kan tas viss tjenesten er plagsom, nå kan det være en grunn at du får meldingen hele tiden Men kan bare være tull og da er det greit og stoppe tjenesten. Endret 29. mars 2016 av snippsat Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Fjernet noen linjer i Hijackthis som i hvert fall ikke skulle bety noe, lastet ned AdAwareFree og restartet og det ser ut til at problemet forsvant. Så da takker jeg alle for god hjelp og slår meg til ro med det. Ha en god natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå