Gå til innhold

Den store HTC 10 tråden!

Anbefalte innlegg

• 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Noen som har testet Android 8.0 (Oreo) oppgraderingen ennå?

Er veldig spent på erfaringer rundt batterilevetid.

Har oppdatert. Mulig batteritiden er bittelitt bedre men ikke noe jeg legger stort merke til.

Den mest merkbare forskjellen for meg, er at pulldownmenyen er blitt kritthvit og samtidig har sluttet å dimme i nightmode eller med bluelightfilter-apper. Det føles som når noen kjører fjernlys på bilen rett i øya på meg hver kveld når jeg drar frem menyen

Skal du ikke oppdatere snart? Vurderer Iphone X pga ux, LgV30 pga lyden(bra dac og mijijack), eller Pixel 2 pga kamera og tidligere oppdateringer. 

Endret av Mr-Nice
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som har testet Android 8.0 (Oreo) oppgraderingen ennå?

Er veldig spent på erfaringer rundt batterilevetid.

Har oppdatert. Mulig batteritiden er bittelitt bedre men ikke noe jeg legger stort merke til.

Den mest merkbare forskjellen for meg, er at pulldownmenyen er blitt kritthvit og samtidig har sluttet å dimme i nightmode eller med bluelightfilter-apper. Det føles som når noen kjører fjernlys på bilen rett i øya på meg hver kveld når jeg drar frem menyen

Skal du ikke oppdatere snart? Vurderer Iphone X pga ux, LgV30 pga lyden(bra dac og mijijack), eller Pixel 2 pga kamera og tidligere oppdateringer. 

Mine erfaringer så langt, er at den sluker strøm på 5Ghz Wi-fi etter oppgradering. Byttet til 2.4Ghz nettet mitt, og da fikk jeg samme strømforbruk som 7.0.  Har du noen erfaringer rundt dette?

Når det gjelder oppgradering av telefon, så synes jeg toppmodellene nå har blitt så bra, at jeg ikke trenger den siste utgaven. Pleier derfor å kjøpe det som var toppmodellen i fjor. Jeg kjøpte derfor min HTC 10 i August 2017 for ca. 4000. Knall telefon, til en bra pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...