AdNauseam Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 DenneHmm, ny YT-konto? Kjenner du til YouTube-eren? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 DenneHmm, ny YT-konto? Kjenner du til YouTube-eren? Nei men er vel han som bøyde Nexus 6p to ganger. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Nei men er vel han som bøyde Nexus 6p to ganger.Hmm. Jaja. Ble bare litt nysgjerrig på årsaken av at videoen ble utilgjengelig. Men er sikkert bare det at han byttet kanal og overførte videone (min hypotese uten å vite noe om det). Lenke til kommentar
Blace Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Hei vurderer å kjøpe Htc 10. Er dere som har kjøpt htc 10 fornøyde med telefonen? har sett at det er litt delte meininger om kameraet, har det blitt bedre etter oppdateringer? Er det noen plasser i oslo som har telefonen utstilt ? Endret 10. juni 2016 av Blace Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Min kollega på jobben er strålende fornøyd Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Vedig fornøyd! Kameraet er veldig bra. Har ikke testet det før oppdateringen, så kan ikke si noe om forskjellen. Batteriet holder i to døgn for meg med normalt bruk, ca et døgn med tung bruk. Uansett lades det veldig raskt med det medfølgende laderen. Fingeravtrykkleseren er utrolig praktisk. Lenke til kommentar
Blace Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 ok det høres bra ut, blir nok denne ettehvert har og sett mye positive reviews. Har vært å spurt i butikker om htc 10 nesten ingen som har den utstilt og det virker som om det er lite interesse for å selge htc 10, blir som regel anbefalt S7 eller P9. Lenke til kommentar
WanderingFalcon Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Hei vurderer å kjøpe Htc 10. Er dere som har kjøpt htc 10 fornøyde med telefonen? har sett at det er litt delte meininger om kameraet, har det blitt bedre etter oppdateringer? Er det noen plasser i oslo som har telefonen utstilt ? Jeg gikk nylig over til Android igjen med litt forsiktig skepsis. Dette med tanke på både batteri, kamera og "overall smoothness", om man kan kalle det det. Jeg er utrolig kresen når det kommer til elektronikk, spesielt mobiltelefoner. Endte opp med å gå for en HTC 10 og kan så langt ikke finne noen punkter som irriterer eller har skuffet meg. Kameraet fungerer kjempe bra, den er lynrask, har knallgod fingeravtrykk leser, batteriet varer i 2 dager med 'vanlig' bruk, 1 dag med tung (lader lynraskt), skjermen er god, deilig størrelse for min del, bra touch-respons ved mye skriving etc. Og sist men ikke minst; benytter du deg av å lytte til musikk på den via hodetelefoner/plugger (ja til og med de som følger med) blir du NEPPE skuffet. HerreGUD for en lyd! Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Vanvittig dyr mobiltelefon. 7500kr for HTC 10...Uaktuelt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 virker som om det er lite interesse for å selge htc 10, blir som regel anbefalt S7.Samsung-ignoranse... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Vanvittig dyr mobiltelefon. 7500kr for HTC 10...Uaktuelt. Ligger vel et par hundre billigere. Men enig at det er dyrt. Du får vurdere å kjøpe fra teleoutlet hvor du får for 6500,- http://teleoutlet.no/butikk/htc Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 ok det høres bra ut, blir nok denne ettehvert har og sett mye positive reviews. Har vært å spurt i butikker om htc 10 nesten ingen som har den utstilt og det virker som om det er lite interesse for å selge htc 10, blir som regel anbefalt S7 eller P9. Nei, fant den heller ikke noen steder i butikk. Kun noen veldig få Elkjøp og Lefdal butikker som har den. Veldig merkelig... Virket som de kun ville selge Samsung og Huawei. Etter å ha ventet forgjeves i mange uker på at den skulle komme i butikk, måtte jeg tilslutt bestille i nettbutikk. Lenke til kommentar
avar Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg er fortsatt svært fornøyd med min HTC 10 etter ca. 5-6 ukers bruk. Virker veldig solid, og funksjonelt sett helt utmerket. Har heller ikke hatt bugs i noen form. En perfekt telefon rent designmessig. Ville ikke ha Samsung eller Iphone av forskjellige grunner, og nye LG G5 er rett og slett for stygg syntes jeg. Huawei P9 ble seriøst vurdert, men er skeptisk til emui-grensesnittet. Så da bladde jeg opp for HTC 10. Synes ikke det er for dyrt med tanke på at jeg trolig kommer til å ha den i ca. tre år. Jeg stusser også på tilgjengeligheten i markedet. Det er tydelig at HTC ikke klarer å levere nok enheter til å dekke etterspørselen, men det trenger vel ikke nødvendigvis bety at telefonen selger veldig bra. Lenke til kommentar
Mr-Nice Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) kjøpte 64 gigabyte utgaven på Ebay via Proxyadresse i statene og fikk den for rundt 6900 totalt. Veldig fornøyd med lyden, kjører Shure 535 studiokvalitets øreplugger på den og aldri fått så god lyd ut av de proppene før! Endret 20. juni 2016 av Mr-Nice Lenke til kommentar
Blace Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Da blei det ein Htc 10 idag:) Er så langt veldig fornøyd med kjøpet. Noen som har tips til et godt deksel? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Da blei det ein Htc 10 idag:) Er så langt veldig fornøyd med kjøpet. Noen som har tips til et godt deksel?Nilkin. http://www.ebay.com/itm/For-HTC-10-M10-Nillkin-Flexible-Soft-TPU-Slim-Transparent-Thin-Case-Clear-Cover-/201578533150 http://www.ebay.com/itm/Original-New-Nillkin-For-HTC-10-Lifestyle-Frosted-Matte-Hard-Case-Cover-Film-/152083125197 Jeg har nederste til min Find 7. Veldig bra deksel, ser bra ut tross alt. Billig og bra. Vanligvis synes jeg silikondeksel ser møkk ut, men disse ser egentlig bra ut. Men egentlig hadde jeg ikke brukt deksel på en så fin telefon. Glassbeskyttelse gir mye beskyttelse alene. Endret 17. juni 2016 av AdNauseam Lenke til kommentar
BobTheBuilder Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Hei. Nettopp kommet hjem med ny HTC 10. Et par ting jeg lurer på... - hvordan ser jeg om kamera er oppdatert? Finner ingen systemoppdateringer tilgjengelig. - når jeg tar et bilde i kamera-programmet og så trykker på miniatyrbildet av det jeg nettopp tok, så får jeg opp bildet, men kan ikke zoome og ikke bla til tidligere bilder. Må ut og så inn på google phptos for å se på bildene.. Er dettte meningen? Burde jo kunne komme inn i galleriet fra kameraet. -laserfokus kommer hele veien med advarsler om at den er blokkert. - sliter med å fokuserer på mange av bildene jeg vil ta uten å trykke på skjermen for å fokuserer. På forhånd takk Lenke til kommentar
Mr-Nice Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Noen som har funnet noe sted de selger deksel med rask levering til Norge? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Noen som har funnet noe sted de selger deksel med rask levering til Norge?Engelsk eller annen Europeisk selger på eBay sender dette vanligvis veldig kjapt. Ellers vet jeg ikke. Bruk Google? Endret 9. juli 2016 av AdNauseam Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Hei. Nettopp kommet hjem med ny HTC 10. Et par ting jeg lurer på... - hvordan ser jeg om kamera er oppdatert? Finner ingen systemoppdateringer tilgjengelig. - når jeg tar et bilde i kamera-programmet og så trykker på miniatyrbildet av det jeg nettopp tok, så får jeg opp bildet, men kan ikke zoome og ikke bla til tidligere bilder. Må ut og så inn på google phptos for å se på bildene.. Er dettte meningen? Burde jo kunne komme inn i galleriet fra kameraet. -laserfokus kommer hele veien med advarsler om at den er blokkert. - sliter med å fokuserer på mange av bildene jeg vil ta uten å trykke på skjermen for å fokuserer. På forhånd takk Mitt programvarenummer er 1.30.401.1. Dette er siste oppdatering med kamera og wifi forbedringer. Når du trykker på miniatyrbildet skal det stå "Alle bilder" oppe til høyre for å åpne Photos, men du kan zoome og bla igjennom tidligere bilder hvis du har låst opp telefonen. Har du ikke låst opp (åpnet med 2x trekk ned) får du bare bla igjennom de bildene du nettopp har tatt. Har ingen problemer med laser fokus, med mindre den faktisk er tildekket. Oppdaterte min før jeg tok den i bruk, så jeg vet ikke hvordan den var før den siste oppdateringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå