Gå til innhold

Den store HTC 10 tråden!

Anbefalte innlegg

Første inntrykk av TEK:

http://www.tek.no/artikler/sniktitt-her-er-htc-10/346186

Første inntrykk av Androidcentral:

http://www.androidcentral.com/htc-10

En liten beskrivelse av Itavisen:

http://itavisen.no/2016/04/12/na-er-htc-10-offisiell/

HTC 10 sammen med Samsung Galaxy S7 regnes nå av DxOMark som de beste kameratelefonene:

http://www.dxomark.com/Mobiles/HTC-10-camera-overview-A-great-all-rounder-for-stills-and-video

HTC%2010_3V_CarbonGray16Mar21.jpg

Endret av Immateriell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Å gå fra M7 til M8 var en stor oppgradering. Fra M8 til M9 var minimal forskjell. M10 må gi mye mer enn M9, hvis ikke blir det iPhone neste gang. Lurer på hvor jeg hadde hodet mitt da jeg solgte min 6+ 128 gb?

Lenke til kommentar

Veldig spent på denne! Har fortsatt M7 som skal byttes ut snart (Fungerer veldig bra, og fortsatt 1,5 dag batteri, men kamera er ubrukelig annet enn i dagslys). Kamera er det eneste jeg har vært misfornøyd med på M7, så jeg venter spent på reviews av 10. Vil helst slippe å måtte gå over til Samsung...

Lenke til kommentar

Tror dette blir min neste. Ser ut til at de gjør mye rett med HTC 10. Batteriet skal også være stort (større), og lade kjapt. AMOLED-skjerm er også fint å se, og trolig skal det være RGB-matrix (istedenfor PenTile).

Denne med Cyanogenmod må være en drøm.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Jeg hadde håp for HTC One M10 som erstatter for min gamle HTC One M7, men jeg likte ikke det nye designet. Borte er også stereohøyttalere. Fronten er alt for glossy (hadde vært bedre med metall der). Det håper brast, så det blir nok antagelig en Huawei på meg i stedet (Mate 8, P9 eller Nexus 6P).

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Hei

Gleder meg til denne mobilen. Eneste negative er størrelsen på skjermen.

Har liksom mitt "sweet spot" på 5,5 inch.

Husker HTC one M7 som hadde hele 4,7" "monste" skjerm Full HD 1080p, 468 PPI og

Android 4.1.2 Jelly Bean.mimre:-)

Håper virkelig dette får HTC opp der de hører hjemme igjen, noe jeg tror de gjør med denne. HTC 10 virker som en knakende god mobil etter de jeg har lest.

Og blir moro og få teste lyden på den. HTC lyd = magisk!

Sitat: "Blant har HTC fjernet apper som gjør det samme, og også tatt vekk det de mener er unødvendig «bloatware». Se og lær.

Litt stiv pris men,men

Mvh

//Tage

Endret av Tage.T
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Bare meg eller er denne kjedelig?? Innovativ? Beste kamera? En revolusjon? Gjeeeeesp

En rask kikk på signaturen din tyder på at du kan være vanskelig å imponere. ;) 

Lenke til kommentar

Bare meg eller er denne kjedelig?? Innovativ? Beste kamera? En revolusjon? Gjeeeeesp

Hei!

Hehe jepp er nok bare deg, du har nok stått opp med feil bein i dag ;-)

Vi som har lest 1000 tusenvis av tester vett og ta en "review" med en klype salt.

Og de er veldig glad i og bruke grandiose ord, og det er opp til oss og tolke dem.

Mvh

/ / Tage

Endret av Tage.T
Lenke til kommentar

Jeg er nok vanskelig å imponere ja.

Hva er nytt? En metall telefon på 9 mm? Nytt design? Bra lyd?

Ser ikke noe WOW her men sier ikke den er noe dårligere enn alt annet. I den avdukinga til HTC skulle det være den mest fantastiske telefonen ever. DER er jeg ikke enig

Hei

Meget enig der ja, mobil avdukinger er jo rene "hallelujah" åpenbaring..

Lenke til kommentar

Synes den ser veldig bra ut jeg selv om jeg kunne ønsket meg en større skjerm og større batteri.

Det at kameraet er spesielt bra gjenstår jo å se men tror neppe htc greier å "knuse" S7, G5 og P9 når det gjelder bildekvalitet.

Uansett blir bildekvaliteten nok meget bra på HTC 10 akkurat som på de andre toppmodellene.

Synes denne er så lekker at jeg venter å ser litt om de lanserer en 10 max telefon eller noe.

Så langt er det 5,5 " av P9 som står øverst på min liste pr.dd men note 6 og nexus er vel ikke så veldig langt unna heller.

Håper uansett at HTC kommer tilbake på banen med denne svært lekre modellen....

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at telefonen kun vil skrus på i sikkermodus? Skjedde plutselig i går natt etter at den ble behandlet litt røft.

Når jeg skrur den av, kommer jeg til en helt hvit skjerm med skrift jeg ikke skjønner en dritt av. "hboot" modus står det bl.a.

Får jo ikke brukt apper eller noe som helst, og volum ned funker heller ikke

Eneste måten jeg får skrudd den på, er å trykke på begge volum og powertasten, men da skrus den på i sikkermodus som sagt, og det vil jeg ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...