Gå til innhold

LG G4 eller Huawei Honor 7?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

g4 er en toppmodell og honor er en budsjett telefon.

g4: større og skarpere skjerm (2 x oppløsningen til honor

g4: utskiftbar batteri

g4: nyeste android (android 6)

g4: mer kraft

g4: bedre kamera med optisk bildestabilisering

huawei: bedre antenne og raskere ladding. og metalll og fingerprint

Lenke til kommentar

Jeg har hatt begge (men bruker ingen av dem nå). LG G4 er den beste telefonen. Opplevde at Honor 7 ikke fungerte med alle apper. Benytter alltid Action Launcher 3, men på Honor 7 var det tekniske problemer som gjorde at jeg måtte bruke Nova Launcher i stedet. Honor har dårlig kamera, men god batteritid. Generelt kjapp og grei, med små problemer. LG var derimot kjapp og problemfri, med et herlig kamera. Dårlig batteritid. Støtter hurtiglading, men vet ikke om kompatibel lader medfølger.

Lenke til kommentar

I samme prisklasse, hvorfor er ikke Nexus 5X en opsjon? 

Broren min har Honor 7, og jeg synes personlig det er en knalltelefon, og har ingen utfordringer med Snapchat for å ha det nevnt. 

Nexus 5X dog, Snapdragon 808, ren pur stock Android, veldig godt kamera, bra/allright batteritid, hurtiglading, fingertrykkavleser. 

Den gir ikke noen form for "WOW" opplevelse på noen som helst måte, men rett og slett en bra telefon hvor du er sikret software updates lang tid fremover.

Billigst her: http://cdon.no/elektronikk/lg-nexus-5x-32-gb-svart-p35354338?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=LG+NEXUS+5X+32GB+BLACK&utm_content=35354338&utm_campaign=prisjakt_no_Cell+-+Cellphones

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...