Windoge Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Sliter med å bestemme meg. Hvilken bør jeg gå for? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 lett lg g4. bedre kamera og skjerm:) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Har selv LG G4 og er storfornøyd Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg har Honor 7, meget fornøyd. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Skjønner at dere er fornøyd meg den telefonen dere har, men per nå koster de det samme, så ønsker selvfølgelig å velge den som er best med tanke på hastighet, kamera osv. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 g4 er en toppmodell og honor er en budsjett telefon. g4: større og skarpere skjerm (2 x oppløsningen til honor g4: utskiftbar batteri g4: nyeste android (android 6) g4: mer kraft g4: bedre kamera med optisk bildestabilisering huawei: bedre antenne og raskere ladding. og metalll og fingerprint Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg har hatt begge (men bruker ingen av dem nå). LG G4 er den beste telefonen. Opplevde at Honor 7 ikke fungerte med alle apper. Benytter alltid Action Launcher 3, men på Honor 7 var det tekniske problemer som gjorde at jeg måtte bruke Nova Launcher i stedet. Honor har dårlig kamera, men god batteritid. Generelt kjapp og grei, med små problemer. LG var derimot kjapp og problemfri, med et herlig kamera. Dårlig batteritid. Støtter hurtiglading, men vet ikke om kompatibel lader medfølger. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 kan og nevne at huawei sliter med snapchat. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) I samme prisklasse, hvorfor er ikke Nexus 5X en opsjon? Broren min har Honor 7, og jeg synes personlig det er en knalltelefon, og har ingen utfordringer med Snapchat for å ha det nevnt. Nexus 5X dog, Snapdragon 808, ren pur stock Android, veldig godt kamera, bra/allright batteritid, hurtiglading, fingertrykkavleser. Den gir ikke noen form for "WOW" opplevelse på noen som helst måte, men rett og slett en bra telefon hvor du er sikret software updates lang tid fremover. Billigst her: http://cdon.no/elektronikk/lg-nexus-5x-32-gb-svart-p35354338?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=LG+NEXUS+5X+32GB+BLACK&utm_content=35354338&utm_campaign=prisjakt_no_Cell+-+Cellphones Endret 29. mars 2016 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå