Gå til innhold

Ip kamera, får ikkje kontakt

Anbefalte innlegg

Kjøpte eit heilt billig escam ip kamera på ebay. Fekk sett det opp til slutt og hadde ingen problem ei god stund. So bytta eg ut nettverkskabelen til kameraet og kobla eit aksesspunkt på routeren. No får eg ikkje kobla meg på kameraet lenger. Får feilkode 10005 når eg prøver å nå det via appen. Har prøvd å ta straumen av det og restarte router. På routeren so blinkar lampa i full fart når eg set i kabelen til kameraet.

post-107692-0-65407800-1459264537_thumb.jpg

post-107692-0-90783000-1459264544_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer ikke helt klart fram om kamera var tilkoblet med kabel først, og så trådløst senere,

men hvis det er tilfellet, så har jo kamera nå fått en annen IP-adresse (siden ethernetkortet og trådløskortet har forskjellig MAC-adresse).

Lenke til kommentar

Korleis åpnar eg ein ip-kanal? :)

Kameraet har vore tilkobla med kabel heile tida, einaste som har skjedd er at eg bytta ut cat kabelen til kameraet, og kobla til eit aksesspunkt på switchen. No tok eg straumen av alt, bytta ut cat kabelen til kameraet med ein ny ein, og da funka det. Virkar nesten for meg som om det har vore ein feilkobling i den gamle kabelen. Det kan jo og stemme sidan act lampen blinka konstant uansett.

Lenke til kommentar

Patchekabelen var blitt brukt halvt år til aksesspunktet, so eg ante ikkje at det kunne vere noko gale med den. Men den går i båset no :)

Får ein aksesspunkt med dhcp? Har kun ein gammal linksys wap54g, og eg finn ikkje det valget i menyen ihvertfall. Men ja, eg har no 2 routerar etterkvarandre, og den eine blir kun brukt som rein switch og wifi givar. Slått av alle andre funksjonar.

Lenke til kommentar

Patchekabelen var blitt brukt halvt år til aksesspunktet, so eg ante ikkje at det kunne vere noko gale med den. Men den går i båset no :)

Får ein aksesspunkt med dhcp? Har kun ein gammal linksys wap54g, og eg finn ikkje det valget i menyen ihvertfall. Men ja, eg har no 2 routerar etterkvarandre, og den eine blir kun brukt som rein switch og wifi givar. Slått av alle andre funksjonar.

Det er vanskelig å se for seg hvordan du har koblet dette. Inngår det WiFi-funksjoner, routing funksjoner og/eller switching funksjoner? Hvor i nettet henger kameraet og hvor i nettet henger monitorerings-PC'en? Kan du tegne et oversiktskart så ikke svarene du får er bassert på gjettinger om hvordan nettet ser ut?

Lenke til kommentar

Det blir vel meir eller mindre som dette. Wap' kan du eigentleg berre sjå forbi, den gjer kun eit skjult nett til varmepumpa. Begge dei to andre er sett opp likt på wifi, mens wrt har avslått dhcp.

post-107692-0-16334900-1459524102_thumb.jpg

Endret av Agrostar
Lenke til kommentar

Sei meg, er det ein spesiell grunn til at du skal klage over oppsettet mitt, i eit bygg du ikkje eingong kjenner, når eg har sagt at problemet er løyst? Og korleis nøyaktig ville du ha laga til oppsettet?

Endret av Agrostar
Lenke til kommentar

Hvor har du skrevet at problemet er løst ?

Post #4

"No tok eg straumen av alt, bytta ut cat kabelen til kameraet med ein ny ein, og da funka det. Virkar nesten for meg som om det har vore ein feilkobling i den gamle kabelen. Det kan jo og stemme sidan act lampen blinka konstant uansett."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...