Triolus Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg har en tre år gammel Acer stasjonær maskin med Windows 7 og lydtilkobling direkte på hovedkortet. Det har oppstått kraftig dur og en slags ekkkoeffekt i hodetelefonene. Det hjelper ikke å oppdatere driver, så jeg har bestilt et dedikert lydkort. Hva gjør jeg med den defekte komponenten? Under enhetsbehandling finner jeg to muligheter - deaktivere/avinstallere. Skal jeg klikke en av disse to, og i tilfelle hvilken? (Det er ledig plass på hovedkortet til et pci expresskort.) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Sjekk i BIOS, det pleier å være enable/disable der. Da skal den forsvinne fra Enhetsbehandling. Hvis ikke, så velger du "deaktivere" i Enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Triolus Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Sjekk i BIOS, det pleier å være enable/disable der. Da skal den forsvinne fra Enhetsbehandling. Hvis ikke, så velger du "deaktivere" i Enhetsbehandling. Takk for svar, Hårek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå