Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ekstreme fantasier, cuckold

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg stoppe disse tankene, jeg fantaserer om at dama mi er slutty og suger/puler andre menn bak ryggen min. Jeg fantaserer om at hun er ute å puler andre menn, og lar meg vite at hum skal det og at jeg ikke kan forhindre det. Jeg fantaserer om å bli latterliggjort mens hun blir rævkjørt av noen med stor kuk. Men jeg er fornøyd med utstyret mitt, får dama til å komme, er veltrent, osv. Jeg føler meg ikke spesielt mindreverdig som en del andre cuckolds?

Dette er tanker som hjemsøker meg omtrent 24/7.

Jeg har spionert litt på facebooken hennes for å finne noe som kan hinte om skittent snakk med andre gutter men det har jeg ikke sett noe til. Dersom hun hadde gjort det hadde jeg kommet i buksa!

Jeg kan ha steinhard pikk i en time +++ ved å tenke på dette under samleie. Det hjelper sånn sett.

Hun blir så våt at det drypper på ballene fordi dette gir meg så mye drivkraft til å ta henne hardt og skikkelig.

Men med en gang jeg kommer så er tankene borte og jeg blir kvalm av meg selv etterpå.

Jeg tror dette kommer av tidligere traumer fra ekskjæreste som var utro og andre forhold der jeg ble undertrykt og følelsesmessig misbrukt.

Men tankene sliter meg ut. Jeg må ofte ta en kjapp runk på toalettet for å roe dem ned.

Hjelp! Hvordan få normale tanker?

Anonymous poster hash: ed6a0...378
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i all verden er det du snakker om? Stoppe tankene?

Fortell om dem til dama di! Lev dem ut! Jeezes, snakk om å cockblocke seg selv (haha, ja jeg ser ironien i det :p). Her har du en digg fantasi, og så vil du heller drepe den enn å prøve den? Jeg skjønner meg ikke på folk jeg altså.

Anonymous poster hash: 9bca1...ae9
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Enig. Når man har en fantasi som gjør en så steinkåt som dette tydeligvis gjør deg er det ingen grunn til å begrave den.

Det hadde vært noe annet om det var pedofile fantasier eller noe da.

Snakk med dama di om det. Kanskje hu også tenner sykt på det. Hvis ikke så kan du jo bare fortsette å bruke fantasien din til å pirre deg selv.

Det med at det er pga. et traume med en eks som var utro er jeg ikke sikker på. Men det kan være en ubevisst måte å ta kontrollen på. Når du veit at du lar henne få lov så har du på en måte kontroll selv om hu holder på med andre.

Lenke til kommentar

Hehe det er ikke alle fantasier man nødvendigvis burde leve ut. Det er forskjell på å like en tanke, og å like det i praksis.

Hva hvis han "lever ut" fantasien sin og angrer som en hund etterpå? Jeg sier don't do it!

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Hehe det er ikke alle fantasier man nødvendigvis burde leve ut. Det er forskjell på å like en tanke, og å like det i praksis.

Hva hvis han "lever ut" fantasien sin og angrer som en hund etterpå? Jeg sier don't do it!

Bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på at man aldri gjorde noe. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva det er som er så farlig med dette her, gitt at man kommuniserer åpent og ærlig med både partner og hvem nå enn andre som måtte bli involvert om både ønsker, usikkerheter og grenser. Med mindre man har emosjonell modenhet som en 4-åring bør man uten problemer kunne avdekke fallgruver i god tid underveis - og har man emosjonell modenhet som en 4-åring har man ingenting i et forhold å gjøre uansett.

Det aller verste som kan skje er at man finner ut at det ikke var så pirrende i praksis som det var i fantasien, men så vet man det og man trenger ikke gjøre det igjen. Anonymous poster hash: 9bca1...ae9

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jada helt sikkert 0 problem dette.. Ikke la meg stoppe dere. Gjør som du vil TS, men ikke kom gråtende tilbake om dette ødelegger hodet ditt og når forholdet går i dass etterpå.

Edit: Når jeg tenker meg om så høres han litt ødelagt ut i hodet allerede.

Endret av Sebby
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jada helt sikkert 0 problem dette.. Ikke la meg stoppe dere. Gjør som du vil TS, men ikke kom gråtende tilbake om dette ødelegger hodet ditt og når forholdet går i dass etterpå.

Edit: Når jeg tenker meg om så høres han litt ødelagt ut i hodet allerede.

Har du noe å tilføre i det hele tatt, eller er du her bare for å dele negativitet?

Hvorfor skulle dette bli et problem? Og ikke minst, hvorfor er TS "ødelagt i hodet"? Er du 5 år gammel?

Anonymous poster hash: 9bca1...ae9

• Liker 4
Lenke til kommentar

Neida, ikke 5 år gammel, men med enkelte livssyn så er eneste akseptable/naturlige sex i form av heteroseksuell, vaginal penetrering der kun 1 mann og 1 kvinne i ekteskap med hverandre er involvert på noe som helst vis. Det å ta bilder/videoklipp til eget forbruk blir sikkert uglesett også, selv om øvrige krav møtes.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva taper du på å lufte fantasiene dine til henne? Det er en litt dristig fantasi som noen kan misforstå til en viss grad, men er du trygg på henne så er det bare å velte ut tankene og følelsene. Når det tenner deg så sinnssykt som du beskriver er det for godt til å holdes innestengt. Trøst deg med at det kunne vært verre. Om det viser seg at damen din vil leve ut denne fantasien med deg, og om du skulle angre etterpå, så er det også greit, det er ikke alltid fantasiene egner seg like godt i virkeligheten. Personlig vil jeg nærmest bli pult ihjel av et drøss forskjellige menn på en gang men aldri i verden om jeg kommer til å gjennomføre det. Og det er forholdsvis en fantasi jeg ikke lufter til noen andre enn på Internett hvor jeg er anonym. 

Det høres dog ikke ut som du vil leve ut denne fantasien og heller vil droppe tankene, men hvorfor? Om du blir tent av å fantasere om dette, hvorfor prøve å fornekte dem? Det er jo damen din du fantaserer om. Det kan selvfølgelig hende at fantasien har en sammenheng med dine dårlige erfaringer fra tidligere forhold, men det kan jo også være helt tilfeldig. Er vell en ganske normal fantasi mange har, selv om det høres temmelig drøyt ut. Ikke skam deg over fantasiene dine, nyt dem heller, og om dem plager deg altfor mye og går utover deg psykisk på en eller annen måte som er svært destruktivt, er det på tide å skaffe hjelp eller søke erfaringer hos andre med samme fantasi og problemstilling, er iallefall mitt råd. :) 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 år senere...

Jeg har selv utviklet meg til å bli en "secret sissy", crossdresser m.m. Nå tenker jeg på -og fantaserer oftere og oftere om cuckolding! Jeg antar jeg pr nå vurderer meg selv som bi, selv om jeg aldri har hatt sex med andre menn. Tenner egentlig heller ikke på menn, heller tanken på/ydmykelsen av å svelge sæd etter at dama har blitt pult ferdig -evt. blitt sprutet i rumpa. Synes det er en ganske så digg tanke i grunnen 😉

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Slike tanka hadde eg også tidligare med ein ex. Så kom eg ilag med mi noverande. Vi har snakka litt om sideforhold og trekant. Men ein ting eg/vi har komme fram til..... Slikt gjere vi ikkje!!!! trnk om vi blir sjalu og det ødelegg forholdet? Vi lever berre ut fantasiane mellom oss 2. Ikkje f---n om noken andre skal prøve den herlige dama mi. Eg er ego på den. Ho skal eg ha for meg sjølv. Og INGEN får smake meir av meg!!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...