heisann999 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hei! Jeg leter etter det jeg kaller tau-slips (Se bilde nedenfor!). Prøver å google det, men jeg vet ikke hva det EGENTLIG heter, derfor er det vanskelig å finne! Er det noen som har tips om hva slags ord jeg kan søke etter? (Jeg søker ikke etter akkurat den typen som er på bildet nedenfor, men etter andre typer...) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 https://www.google.no/search?q=bolo+tie&hl=en&biw=1680&bih=949&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiuyJzrjObLAhVjQJoKHcgICG8Q_AUIBigA&dpr=1 Det skal godt gjøres at dette ser bra ut, så med mindre du skal ha det til et kostyme ville jeg holdt meg langt unna. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 "Lisseslips" er vel et annet norsk ord. Men ja, det får deg til å se ut som en amerikaner langt ute på høyresiden. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 "Texas tie" er også eit forholdsvis vanlig navn på slike slips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå