Archos Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Hei, Skulle gjerne hatt anbefaling for styring av 2 stålamper jeg har. Noen som har gode erfaringer med noe? Ser det er en del alternativer; plug in modul for stikk, pæreholder, pærer og kabler med styring. Hadde Popp plugin moduler på begge lampene men, de sluttet styringen å virke på begge etter kun kort tid. De sto da fast i enten av eller på. Kunne slå av eller på fra Domoticz men, ingenting hendte på selve plug in modulen, indikasjons lyset endret seg riktignok. Tror de begge fikk det som referers til som sveis. Så om noen har noe bedre forslag tar jeg gjerne imot. PS: begge lampene er E27 sokkel. /Robert Endret 29. mars 2016 av Archos Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Plass i sokkel for en innbyggningsmodul? Lenke til kommentar
Archos Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Det hadde jeg ikke tenkte på, takk for tips. Jeg skrev Z-Wave, men hvordan er disse Milightene? Veldig mye billigere hvertfall. Lenke til kommentar
Heiland Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hva med å bruke en z-wave pære? Lenke til kommentar
Archos Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Ja, her er alle muligheter åpne. Lurte bare på hva folk hadde gode erfaringer med. Domitech pærene er ikke så dyr. 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Innebyggingsmoduler er det "beste" etter min mening. Det gir minst problemer, og du står friere i etterkant. Lenke til kommentar
Heiland Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Har ett par domitech pærer selv, de har nå ihvertfall fungert uten problemer. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Ville styrt unna pærer. Ikke at det ikke funker, men fordi den må byttes ut etter en par år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå