Somonekilledme Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) SLETTET Endret 21. juni 2016 av Somonekilledme Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Skal gå greit å koble til subwoofer-utgangen under "5.1 ch". Litt snodig det ikke er en RCA-utgang men skal gå fint å bruke utgangen som sagt. Lenke til kommentar
Somonekilledme Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) SLETTET Endret 21. juni 2016 av Somonekilledme Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte min første subwoofer selv men såvidt jeg har skjønt er det ikke et "krav" om at subwooferen må være samme merke/model som de øvrige høyttalerne så du står egentlig ganske fritt. Lenke til kommentar
Somonekilledme Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) SLETTET Endret 21. juni 2016 av Somonekilledme Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Den forsterkern ser ut til å komme fra en "Hometheater In A Box" med passiv subwoofer (manualene ligger online om du trenger å se...) . Dvs. at subwooferutgangen din allerede er forsterka og du skal *IKKE* finne på å lage en RCA overgang for så å plugge dette inn i en subwoofer! Finn deg en passiv subwoofer eller en med høytaler/høynivå inngang som f.eks. https://www.hifiklubben.no/hoyttalere/subwoofer/bowers--wilkins-asw608-subwoofer/ og http://www.lsound.no/collections/subwoofere/products/svs-sb-1000-sort-ask?variant=8293332803 Endret 30. mars 2016 av Flippo Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Noen som vet hvor man kan skaffe seg en slik "høytaler ledning" til RCA adapter? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilstereo/Monteringsdeler/Hoyniva-omformer-2000035005/ Lenke til kommentar
Somonekilledme Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) SLETTET Endret 21. juni 2016 av Somonekilledme Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Skulle vel gå greit ja. De fleste aktive subwooferene har bare en forsterker&element og gjør signalet om til mono internt uansett. Mulig du må skru opp volumet litt på den for å kompensere, men det er ikke sikkert siden den jobben kan være gjort i forsterkeren og. Surround.no har en del billige varianter, og på Finn finner du en del xtz subber til salgs som nok gjør jobben greit. Boksen sedsberg linker til vil gjøre akkurat samme jobben med å filtrerer ut sub signalet til lavnivå RCA som høynivå inngangen på subben og fungerer nok like greit om du finner deg en aktiv sub uten høynivå inngang. Så for meg at du skulle til å klippe av ene enden av en RCA plugg når jeg leste meldingene tidligere i dag :-) Endret 30. mars 2016 av Flippo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå