Gjest Slettet-EZE0dRsY Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hei, Jeg har et problem med en HP Color LaserJet 3800n. Problemet er at når noen skriver ut et dokument med flere sider, så havner alle sider på ett ark. Dette skjer kun når det skrives ut fra Word eller PDF format. I Excel, PowerPoint, etc. så fungerer det fint. Har prøvd å oppgradere drivere, firmware, etc. Men uten hell. Noen forslag til hva jeg kan prøve for å fikse det? Takker! Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Husk at print innstillingene til Word kan overstige printerens egne innstillinger og driver innstillinger. Da en dobbelsjekk på innstillingene i Adobe (Tar i utgangspunkt på at det er det du bruker). Alternativt prøv å print .pdf som bilde (sjekk avanserte innstillinger) Tviler sterkt på at det kan være FW eller driveren som er synderen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Takker for svar. Det har jeg ikke tenkt over faktisk. Da skal jeg teste dette på flere brukere, for å forsikre meg om at det fungerer/ikke fungerer hos de. Hvis det fungerer til noen, og ikke til andre tyder det jo nettopp på at det ligger i innstillingene på PC, og ikke på FW eller driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå