Arodem Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Rykte forteller om rom-kamper mellom science fiction-grupperinger.Blir neste Call of Duty satt til verdensrommet? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ja, de finner stadig på noe nytt.. Så lenge spillet heter Call of Duty så blir det vell en best selger. Lenke til kommentar
AwsmUsername Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg hadde nok kjøpt det nye spillet, hvis det ikke hadde vært for hvordan Treyarch/Activision har ødelagt multiplayer-delen av Black Ops 3. Etter at de la inn gode våpen i Supply Drops, våpen som nesten er umulig å få uten å bruke penger, orker jeg ikke å spille Black Ops 3 lengre, spesielt med tanke på at jeg brukte 800 kroner på spillet og Season Pass til sammen. Det er enda verre at Treyarch lovet at det bare skulle være utseendigmessige "items" i Supply Drops. Jeg likte godt flerspillerdelen av Black Ops 3, iallfall Search and Destroy, som hadde taktiske elementer i seg. Nå holder jeg meg til å bare spille flerspilleren i The Last of Us. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå