Zeph Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Er ikkje Windows Live Mail synkronisert med nettlesarversjonen?Det vet jeg ingen ting om, mappene er desverre borte. Jeg er rystet over at det kan skje. Du har altså en mail som ikke har noe form for nettleserversion? Altså om du f.eks har mail som slutter på outlook.com så kan du gå inn på outlook.com å lese den. Det er hotmail.com. Har du logga deg inn og sett her: https://www.live.com ? Endret 29. mars 2016 av Zeph Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Er ikkje Windows Live Mail synkronisert med nettlesarversjonen?Det vet jeg ingen ting om, mappene er desverre borte. Jeg er rystet over at det kan skje.Du har altså en mail som ikke har noe form for nettleserversion? Altså om du f.eks har mail som slutter på outlook.com så kan du gå inn på outlook.com å lese den.Det er hotmail.com.Har du logga deg inn og sett her: https://www.live.com ? Samme der, masse mapper manglet. Og masse mailer manglet. Har prøvd. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Prøvde det. Men det sto ikke det som var beskrevet i posten. Kommer ikke lenger. Da vet jeg ikke - kanskje du kan dra separatorlinja til venstre, så skal vel compact view komme fram. Har aldri brukt WLM selv, så ikke sikker. Men linja jeg snakker om skal være allá denne. Bilde 098 - 29.03.2016.jpg Hei. Jeg skjønner ikke helt hva du mener, hvilken linje er det snakk om? Er det når seg har trykket på "vis"? Hva er separatorlinja? Hvor er den? Fant ikke noe. Kan du forklare litt bedre? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Er ikkje Windows Live Mail synkronisert med nettlesarversjonen? Det vet jeg ingen ting om, mappene er desverre borte. Jeg er rystet over at det kan skje. Du har altså en mail som ikke har noe form for nettleserversion? Altså om du f.eks har mail som slutter på outlook.com så kan du gå inn på outlook.com å lese den. Det er hotmail.com. Hotmail har endret navn til Outlook, men du kan logge inn der å lese mailen din da Mappene var borte der også! Like langt. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Nå er jeg på Outlook.com, det er samme problem der, lagringsmapper er borte. Men innboks, sendte og slettede er der. Likeså kladd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Har du prøvd å ta kontakt med leverandøren om dette problemet? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Har du prøvd å ta kontakt med leverandøren om dette problemet? Nei, det har jeg ikke gjort enda. Godt tips. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Problemet er løst. Jeg gikk på "Vis" og der var det en knapp for å skjule mappene, eller få de opp. Takker for alle forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå