jae-ols Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Nå har det skjedd, som ikke skulle skje. En rekke mapper i Windows live mail er forsvunnet, borte vekke. Jeg har ikke gjort noe unormalt. Hvordan kan jeg finne de og få de tilbake? Er det noe håp for det, det var noen utrolig viktige mailer. Jeg hadde flere mapper med spesielt innhold. Jeg gjorde det slik for å lettere finne de igjen. Håper noen kan hjelpe meg, det er krise! Jeg har Windows 10. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Det gjelder alle lagringsmapper. Finner ikke noe "hjelp" symbol. Hvordan kan jeg finne de igjen, for de kan vel bare ikke forsvinne? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Bruker ikke så mye mailklienter så jeg får ikke hjulpet deg der, men har du ikke tatt backup? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Bruker ikke så mye mailklienter så jeg får ikke hjulpet deg der, men har du ikke tatt backup? Nei, har desverre ikke gjort det. Og ikke vet jeg hvordan jeg gjør det. Er det lagring på minnepenn? Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 De fleste mailklienter kan i dag ta backup for deg ved at du kobler de opp mot google drive, dropbox, osv. Men hvilken tjeneste bruker du? Om Google, Microsoft osv, så er det vel bare å logge inn der. Om du har eget domene, og alt bare er/var lagret lokalt, så er det litt verre... Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 De fleste mailklienter kan i dag ta backup for deg ved at du kobler de opp mot google drive, dropbox, osv. Men hvilken tjeneste bruker du? Om Google, Microsoft osv, så er det vel bare å logge inn der. Om du har eget domene, og alt bare er/var lagret lokalt, så er det litt verre... Det var nok bare lagret lokalt. Er alt håp ute da? Utrolig ergerlig. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg bruker windows live mail. Og de lå bare der. De kan da ikke bare forsvinne i løse luften. Det er så merkelig. Jeg har prøvd mye, men ikke fått det til. Finnes det ingen hjelpesider? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Er ikkje Windows Live Mail synkronisert med nettlesarversjonen? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ikke testet selv, men forslag Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Ikke testet selv, men forslag Den siden var blokkert! Beklager. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Er ikkje Windows Live Mail synkronisert med nettlesarversjonen? Det vet jeg ingen ting om, mappene er desverre borte. Jeg er rystet over at det kan skje. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Den siden var blokkert! Beklager. Method 1: Restore the folders using Compact View The most popular fix that allows Windows Live Mail users to recover folders that were lost and not actually deleted by them is restoring the folders using Compact View. Enabling the Compact View feature allows the user to access a list of ALL the Windows Live Mail email folders on their computer, consequently enabling them to simply choose the folders that are missing and restore them. To restore the Windows Live Mail folders that you have lost using this method, you need to: Open Windows Live Mail. Click on View in the taskbar. Click on Compact View. Doing so will collapse all of the Windows Live Mail folders listed and a green sign in the shape of a plus will appear under them. Click on the green plus. As soon as you do so, a dialog box that lists ALL of the Windows Live Mail folders on your computer – including the ones that you have lost – will appear. Simply check each of the lost folders that you want to restore by clicking on the checkbox beside them, and then click on OK. Once done, click on View and then click on Compact View. As soon as you click on Compact View the second time, all the email folders that you thought you had lost should appear exactly where they should be. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Den siden var blokkert! Beklager. Method 1: Restore the folders using Compact View The most popular fix that allows Windows Live Mail users to recover folders that were lost and not actually deleted by them is restoring the folders using Compact View. Enabling the Compact View feature allows the user to access a list of ALL the Windows Live Mail email folders on their computer, consequently enabling them to simply choose the folders that are missing and restore them. To restore the Windows Live Mail folders that you have lost using this method, you need to: Open Windows Live Mail. Click on View in the taskbar. Click on Compact View. Doing so will collapse all of the Windows Live Mail folders listed and a green sign in the shape of a plus will appear under them. Click on the green plus. As soon as you do so, a dialog box that lists ALL of the Windows Live Mail folders on your computer – including the ones that you have lost – will appear. Simply check each of the lost folders that you want to restore by clicking on the checkbox beside them, and then click on OK. Once done, click on View and then click on Compact View. Vær så vennlig å skriv på norsk. Jeg forstår ikke engelsk! Det blir ikke bra. Norsk er morsmålet mitt. As soon as you click on Compact View the second time, all the email folders that you thought you had lost should appear exactly where they should be. Skriv på norsk. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Skriv på norsk. Så bruker du translate hvis det er et problem Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Er ikkje Windows Live Mail synkronisert med nettlesarversjonen? Det vet jeg ingen ting om, mappene er desverre borte. Jeg er rystet over at det kan skje. Du har altså en mail som ikke har noe form for nettleserversion? Altså om du f.eks har mail som slutter på outlook.com så kan du gå inn på outlook.com å lese den. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Er ikkje Windows Live Mail synkronisert med nettlesarversjonen? Det vet jeg ingen ting om, mappene er desverre borte. Jeg er rystet over at det kan skje. Du har altså en mail som ikke har noe form for nettleserversion? Altså om du f.eks har mail som slutter på outlook.com så kan du gå inn på outlook.com å lese den. Det er hotmail.com. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Er ikkje Windows Live Mail synkronisert med nettlesarversjonen? Det vet jeg ingen ting om, mappene er desverre borte. Jeg er rystet over at det kan skje. Du har altså en mail som ikke har noe form for nettleserversion? Altså om du f.eks har mail som slutter på outlook.com så kan du gå inn på outlook.com å lese den. Det er hotmail.com. Hotmail har endret navn til Outlook, men du kan logge inn der å lese mailen din da Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Den siden var blokkert! Beklager. Method 1: Restore the folders using Compact View The most popular fix that allows Windows Live Mail users to recover folders that were lost and not actually deleted by them is restoring the folders using Compact View. Enabling the Compact View feature allows the user to access a list of ALL the Windows Live Mail email folders on their computer, consequently enabling them to simply choose the folders that are missing and restore them. To restore the Windows Live Mail folders that you have lost using this method, you need to: Open Windows Live Mail. Click on View in the taskbar. Click on Compact View. Doing so will collapse all of the Windows Live Mail folders listed and a green sign in the shape of a plus will appear under them. Click on the green plus. As soon as you do so, a dialog box that lists ALL of the Windows Live Mail folders on your computer – including the ones that you have lost – will appear. Simply check each of the lost folders that you want to restore by clicking on the checkbox beside them, and then click on OK. Once done, click on View and then click on Compact View. Vær så vennlig å skriv på norsk. Jeg forstår ikke engelsk! Det blir ikke bra. Norsk er morsmålet mitt. As soon as you click on Compact View the second time, all the email folders that you thought you had lost should appear exactly where they should be. Skriv på norsk. Det sto ikke Compact View der på "vis" så jeg kommer ikke lenger. Nå har jeg prøvd. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Skriv på norsk. Så bruker du translate hvis det er et problem Prøvde det. Men det sto ikke det som var beskrevet i posten. Kommer ikke lenger. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Prøvde det. Men det sto ikke det som var beskrevet i posten. Kommer ikke lenger. Da vet jeg ikke - kanskje du kan dra separatorlinja til venstre, så skal vel compact view komme fram. Har aldri brukt WLM selv, så ikke sikker. Men linja jeg snakker om skal være allá denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå