Kurt Lekanger Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Nå må Apple oppdatere oppdateringen.iPhone-brukere melder om store problemer etter oppdatering til iOS 9.3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Hvor mange problemer har apple hatt på ios det siste året nå? Begynner å bli mange. Har kvalitetskontrollen forsvunnet helt? Endret 30. mars 2016 av LoveAmiga 7 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hvor mamge problemer har apple hatt på ios det siste året nå? Begynner å bli mange. Har kvalitetskontrollen forsvunnet helt? Ja, for det er jo ALDRI bugs eller apper som kræsjer på Android. ...og jo, jeg har Android (Nexus 5X). 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hvor mamge problemer har apple hatt på ios det siste året nå? Begynner å bli mange. Har kvalitetskontrollen forsvunnet helt? Sett i lys av antall brukere og bruksmengde vil jeg si "ca. som forventet". Apple har alltid hatt bugs, og i store releaser som 9.3 kan man alltid forvente uventede problemer for en del brukere, som rettes i en rask patch etter noen uker. Sånn er det med all programvare, også den fra Apple. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hvor mamge problemer har apple hatt på ios det siste året nå? Begynner å bli mange. Har kvalitetskontrollen forsvunnet helt? Ja, for det er jo ALDRI bugs eller apper som kræsjer på Android. ...og jo, jeg har Android (Nexus 5X). Alle systemer har bugs, dette er ikke en svart/hvitt-sak der valgene er enten bugs eller ikke bugs, mengden og alvorligheten teller. AtW 3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hvor mamge problemer har apple hatt på ios det siste året nå? Begynner å bli mange. Har kvalitetskontrollen forsvunnet helt? Sett i lys av antall brukere og bruksmengde vil jeg si "ca. som forventet". Apple har alltid hatt bugs, og i store releaser som 9.3 kan man alltid forvente uventede problemer for en del brukere, som rettes i en rask patch etter noen uker. Sånn er det med all programvare, også den fra Apple. Ja, den er nok ikke så "uncrackable" som enkelte tror Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hvor mamge problemer har apple hatt på ios det siste året nå? Begynner å bli mange. Har kvalitetskontrollen forsvunnet helt? Ja, for det er jo ALDRI bugs eller apper som kræsjer på Android. ...og jo, jeg har Android (Nexus 5X). Hva har denne saken med Android å gjøre? 2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Android er det eneste systemet som kan sammenliknes med iOS på mange måter. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hvor mamge problemer har apple hatt på ios det siste året nå? Begynner å bli mange. Har kvalitetskontrollen forsvunnet helt? Neida, men brukerbasen er enorm og iOS får ekstremt mye oppmerksomhet(på godt og vondt) sammenlignet med f.eks. OS X som nok kanskje har like mange bugs, men får lite eller ingen oppmerksomhet rundt det. Tror ikke du skal legge så mye i det. I motsetning til Android får jo så og si alle iOS-brukere tilgang til oppdateringen samtidig som setter kraftig gang på hylekoret. Det er jo forsåvidt også bra siden eventuelle bugs da får større effekt siden de berører flere brukere. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Når android kommer med ny versjon, hvor mange innstallerer den i løpet av første måneden??? Kanskje derfor det ikke blir sæ mange artikler. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Android er det eneste systemet som kan sammenliknes med iOS på mange måter. Greit det, men hva har Android med dette å gjøre? Endret 29. mars 2016 av LoveAmiga 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Benchmarking. Er det et svar? 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Jaja. Skjønner jo dette gjør vondt for noen. 3 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Benchmarking betyr å måle seg mot tilsvarende produkter fordi et tall på antall bugs er mer interessant om man vet hvordan sammenliknbare produkter gjør det. Derfor er Android relevant. Endret 29. mars 2016 av Audun_K Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Sånn er det med all programvare, også den fra Apple. "Det bare virker" - var den gang da. 4 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Apple har alltid hatt plenty bugs, iallfall i de 17-18 årene jeg har brukt produktene deres. Første OSX var et bughelvete i årevis. Apple er ikke perfekte på noen måte, ei heller på software. De er bare bedre enn resten. "It just works" henspeiler på ux, ikke bugfrihet. Endret 29. mars 2016 av Audun_K Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 De er bare var bedre enn resten. 3 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg vil si de er. Ikke like stor avstand lenger, men fortsatt plenty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg