reminett Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Hei! Hvilket adapter trenger jeg for å få micen til å virke på PS4? Det er et Bose QC15 headset. Endret 29. mars 2016 av reminett Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Den burde da virke direkte om du bruker mic kabelen ? PS4 forventer en TRRS kobling som fra tuppen er venstre,høyre,jord,mic, noe som er den mest vanlige standarden. Kan du unmute mikrofonen ? Lenke til kommentar
reminett Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Takk for svar! Ja jeg bruker kabelen med mic på, og det fungerer på iPhone. Men jeg har forstått det slik at det er omvendt med mic og ground på de nyeste dualshock-kontrollerne. Spørsmålet er vel om det finnes overganger som fungerer? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Får du lyd i hodetelefonen vet du i alle fall at ground er på rett plass. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Dette hadde vært et perfect usecase for en "test your microphone" i innstillinger. Men neida, hvorfor i alle dager gjøre det enkelt å bruke PS4? Lenke til kommentar
reminett Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg har lyd, ja. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå