AfterGlow Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Nye, lekkede bilder av HTC 10 viser blant annet en lekker, svart modell.Slik ser HTCs neste toppmodell ut Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ser veldig fint ut! Men hvordan skal de differensiere seg? Har alltid hatt sansen for HTC, men aldri eid en telefon av dem. Mener å huske at det som regel har vært på grunn av lite batterikapasitet. Håper de får det til i år! Lenke til kommentar
olemannska Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ser veldig fint ut! Men hvordan skal de differensiere seg? Har alltid hatt sansen for HTC, men aldri eid en telefon av dem. Mener å huske at det som regel har vært på grunn av lite batterikapasitet. Håper de får det til i år! Helt enig, personlig syns jeg htc alltid har vært bra på design, men at batteriet har vært heller middelmådig. Dersom de klarer å få inn et bra batteri i det der, så blir det nok min neste telefon Lenke til kommentar
Makri Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Da ser det veldig ut som om det blir ny telefon på meg ila. året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg