Gå til innhold

Padden og kannesteinen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss! :wow: Jeg har aldri tenkt over eller sett at det står ei padde ved siden av Kannesteinen! Så gøy at du så det! :D

Kanskje er steinen som stikker inn i venstre billedkant litt forstyrrende? Har du prøvd et kutt?

Nede i de grønne, slimete steinene, knuste jeg glasset på mobilen min når jeg gikk på snørra for et par år siden.

Feiende flott bilde Ragnar! :)

Lenke til kommentar

Jøss! :wow: Jeg har aldri tenkt over eller sett at det står ei padde ved siden av Kannesteinen! Så gøy at du så det! :D

Kanskje er steinen som stikker inn i venstre billedkant litt forstyrrende? Har du prøvd et kutt?

Nede i de grønne, slimete steinene, knuste jeg glasset på mobilen min når jeg gikk på snørra for et par år siden.

Feiende flott bilde Ragnar! :)

Ja, nesten råskummelt å bevege seg der vannet stadig kommer og går, og der grønt "belegg" gjør underlaget meget glatt. Har prøvd kutt slik du nevner, og synes bildet ble renere da. Hjertelig takk for din granskning av bildet og forslag til kutt.

Lenke til kommentar

Ett flott og artig motiv som har blitt videreformidlet fotografisk mange ganger, men dette er første gangen jeg har blitt oppmerksom på Padda, og den var det heller ikke vanskelig å få øye på :D Veldig bra !

Mvh. Rolf

Takk for kommentaren Rolf. En tenker nok mest på selve Kannesteinen og mindre på andre motiver når du er der. Fikk plutselig en ide om at dette kunne være en severdig variant, fint at flere kan like bildet.

Skj

Lenke til kommentar

Folk pleier jo å klatre opp på den steinen der når bilder skal tas. Men du hadde kanskje ikke kjerringa med til å gi deg en dytt i rompa for å komme opp eller kanskje gjort omvendt. Padda er vel så forsteina så ingen fare for å bli spist av den.

Applauderer absolutt venstrekuttet her.

Roar

Lenke til kommentar

Folk pleier jo å klatre opp på den steinen der når bilder skal tas. Men du hadde kanskje ikke kjerringa med til å gi deg en dytt i rompa for å komme opp eller kanskje gjort omvendt. Padda er vel så forsteina så ingen fare for å bli spist av den.

Applauderer absolutt venstrekuttet her.

Roar

Litt småufyselig å komme opp på steinen særlig på grunn av sleipt og glatt "underlag", så vi lot det være. Vet jo at Helene prydet kannesteinen, dog på bekostning av knust smarttelefon-glass pga glatt "føre". Venstrekuttet etter nettopp forslag fra Helene gjorde bildet bedre. Takk for din kommentar Roar.

Skj

Lenke til kommentar

Det er hyggelig å se bilder fra min egen hjemkommune her på forumet. Selv om jeg også har tatt bilder fra omtrent samme vinkel så må jeg innrømme at det er først nå jeg ser "paddeformen"  :confused:   ....     :)

Endret av polljen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...