Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Padden og kannesteinen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Jøss! Jeg har aldri tenkt over eller sett at det står ei padde ved siden av Kannesteinen! Så gøy at du så det! Kanskje er steinen som stikker inn i venstre billedkant litt forstyrrende? Har du prøvd et kutt? Nede i de grønne, slimete steinene, knuste jeg glasset på mobilen min når jeg gikk på snørra for et par år siden. Feiende flott bilde Ragnar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Jøss! Jeg har aldri tenkt over eller sett at det står ei padde ved siden av Kannesteinen! Så gøy at du så det! Kanskje er steinen som stikker inn i venstre billedkant litt forstyrrende? Har du prøvd et kutt? Nede i de grønne, slimete steinene, knuste jeg glasset på mobilen min når jeg gikk på snørra for et par år siden. Feiende flott bilde Ragnar! Ja, nesten råskummelt å bevege seg der vannet stadig kommer og går, og der grønt "belegg" gjør underlaget meget glatt. Har prøvd kutt slik du nevner, og synes bildet ble renere da. Hjertelig takk for din granskning av bildet og forslag til kutt. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Stilig Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Flott bilde fra kannesteinen der V2 ble det beste. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ett flott og artig motiv som har blitt videreformidlet fotografisk mange ganger, men dette er første gangen jeg har blitt oppmerksom på Padda, og den var det heller ikke vanskelig å få øye på Veldig bra ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Et stilig bilde M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Flott bilde fra kannesteinen der V2 ble det beste. Mvh Fredrik Hei, og takk for din kommentar Fredrik ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Ett flott og artig motiv som har blitt videreformidlet fotografisk mange ganger, men dette er første gangen jeg har blitt oppmerksom på Padda, og den var det heller ikke vanskelig å få øye på Veldig bra ! Mvh. Rolf Takk for kommentaren Rolf. En tenker nok mest på selve Kannesteinen og mindre på andre motiver når du er der. Fikk plutselig en ide om at dette kunne være en severdig variant, fint at flere kan like bildet. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Et stilig bilde M v h Leif Takk for kommentar Leif ! Skj Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Fin variant på et velkjent motiv. Likte padda godt V.2 ble (enda) bedre. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Det ble bedre med kutt. Den ser skikkelig nærsynt ut denne padda! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Nydelig bilde av steinformasjonen der padden tydelig sees i bildet . Foretrekker v1 her . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Folk pleier jo å klatre opp på den steinen der når bilder skal tas. Men du hadde kanskje ikke kjerringa med til å gi deg en dytt i rompa for å komme opp eller kanskje gjort omvendt. Padda er vel så forsteina så ingen fare for å bli spist av den. Applauderer absolutt venstrekuttet her. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Fin variant på et velkjent motiv. Likte padda godt V.2 ble (enda) bedre. Hadde ikke lagt ut noe bilde uten padda. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Nydelig bilde av steinformasjonen der padden tydelig sees i bildet . Foretrekker v1 her . Mvh Alec Hei Alec og takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Folk pleier jo å klatre opp på den steinen der når bilder skal tas. Men du hadde kanskje ikke kjerringa med til å gi deg en dytt i rompa for å komme opp eller kanskje gjort omvendt. Padda er vel så forsteina så ingen fare for å bli spist av den. Applauderer absolutt venstrekuttet her. Roar Litt småufyselig å komme opp på steinen særlig på grunn av sleipt og glatt "underlag", så vi lot det være. Vet jo at Helene prydet kannesteinen, dog på bekostning av knust smarttelefon-glass pga glatt "føre". Venstrekuttet etter nettopp forslag fra Helene gjorde bildet bedre. Takk for din kommentar Roar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Det ble bedre med kutt. Den ser skikkelig nærsynt ut denne padda! Takk skal du ha. Det hender du kommer med gode forslag !! ??? Lenke til kommentar
polljen Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Det er hyggelig å se bilder fra min egen hjemkommune her på forumet. Selv om jeg også har tatt bilder fra omtrent samme vinkel så må jeg innrømme at det er først nå jeg ser "paddeformen" .... Endret 30. mars 2016 av polljen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg