Arodem Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Rockstar skal også ha vurdert å lage en Tokyo-variant av sandkassespillet.– Arbeidet med Grand Theft Auto VI har begynt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ingen overraskelse, men en gledelig nyhet likevel. Håper ikke de bygger videre på Tokyo, ei heller på Bogota. Skulle likt å sett spillet satt tilbake til 80- eller 90-tallet nok en gang. En form for oppfølger til Vice City hadde vært fantastisk, men det er vel ikke akkurat noe som kan forventes. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Da håper jeg prisen på GTA5 på Steam også kan bevege seg under 300 kroner snart. Lenke til kommentar
Are Elvestad Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hva med nåtidens Johannesburg? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hadde vært artig med en europeisk storby, type London eller Paris. Ransoppdrag: Stjele Mona Lisa fra Louvre ? 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Enig. Det som ofte mangler i de amerikanske byene er litt historisk sus. Å spille som mafiagubbe i Roma kunne vært en ide. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 omg tokyo ja, det er den settingen jeg har ønsket meg i mange år 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Skulle gjerne sett litt DLC til GTAV, men det er ikkje sikkert det kjem noko. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ikke at jeg klager på et nytt GTA, men jeg vil heller ha Bully 2 først. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ikke at jeg klager på et nytt GTA, men jeg vil heller ha Bully 2 først. Eg tar helst Red Dead Redemption 2 først! 3 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Tror Red Dead Redemption 2 står først på trappene. Ellers gledelig, men ikke sjokkerende å høre at de jobber med GTA VI. Tokyo hadde vært kult, personlig kunne jeg kanskje enda mer ønske meg en europeisk storby. 1 Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ikke at jeg klager på et nytt GTA, men jeg vil heller ha Bully 2 først. Bully 2 og red dead (et eller annent) først Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Skjønner ikke at folk i det hele tatt lufter tanken om et GTA utenfor statene. Det handler jo spesifikt om satire av amerikansk kontemporærkultur. Det er så mye av spillet som ikke vil fungere utenfor statene. 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hadde jo et GTA London før 3D-spillene kom. Spilte aldri det selv, men det må være fryktelig rart å skulle forholde seg til speilvendt trafikk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Skjønner ikke at folk i det hele tatt lufter tanken om et GTA utenfor statene. Det handler jo spesifikt om satire av amerikansk kontemporærkultur. Det er så mye av spillet som ikke vil fungere utenfor statene. Ja hvor skulle man gjøre av alle redneck vitsene! Jeg bryr meg fint lite om GTA og RDR2, da de ikke kommer på pc. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hadde jo et GTA London før 3D-spillene kom. Spilte aldri det selv, men det må være fryktelig rart å skulle forholde seg til speilvendt trafikk. Kan ikke si jeg noen gang har brydd meg så mye om trafikkreglene i GTA Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 GTA5 er bedre på PC. Ja men jeg gidder ikke bry meg om GTa VI som kommer på pc om ca. 10 år , og RDR kom aldri på pc så tviler på 2eren kommer, derfor bryr jeg meg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå