Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Molde fergekai Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Her ramler jeg nok ned på V1 Scrolla opp og lot øvre ramme skjære godt og væl inne i den store skydotten. Hjalp ikke så mye på dybden selv om det så ut til at skya fikk litt mer fart på seg. Var forresten da først jeg fikk øye på pippen på lampa som nesten fikk ramma i hue etter mit forsøk. Lurte først på om bilrekka i V3 var på vei hjem fra påskeferie, men kom til at de var visst parkert for litt lengre enn bare det. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Vel, du skal ikke kjøre så veldig langt før mørke biler antar en ikke helt vakker gråfarge. Har mørk bil selv og vet hva jeg snakker om. Billedmessig sett synes jeg V1 skiller seg ut hvor atmosfæren og særlig skyformasjoner kommer godt fram. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Flott moldebilde, tok et fra nesten samme ståsted i fjor, men det ble ikke så bra som dette. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Flott gråværsbilde av Molde's rote..., nei varierte arkitektur. Fint lys på fjellene i bakgrunnen. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Her ramler jeg nok ned på V1 Scrolla opp og lot øvre ramme skjære godt og væl inne i den store skydotten. Hjalp ikke så mye på dybden selv om det så ut til at skya fikk litt mer fart på seg. Var forresten da først jeg fikk øye på pippen på lampa som nesten fikk ramma i hue etter mit forsøk. Lurte først på om bilrekka i V3 var på vei hjem fra påskeferie, men kom til at de var visst parkert for litt lengre enn bare det. Roar Hei Roar! Måka i V1 måtte jo få ha litt luft over seg så den ikke stanget hode i taket under take-off Bilrekka er fergekøen det, Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Vel, du skal ikke kjøre så veldig langt før mørke biler antar en ikke helt vakker gråfarge. Har mørk bil selv og vet hva jeg snakker om. Billedmessig sett synes jeg V1 skiller seg ut hvor atmosfæren og særlig skyformasjoner kommer godt fram. Mvh Ragnar Hei Ragnar! Nå har jeg vært ute og vasket bil....så får vi se hvor lenge det varer denne gang.. Enig i at V1 er best, men alle bildene er tatt fra samme punkt, jeg har bare snudd meg rundt Molde er ikke noen lett by å ta bilder i, den er ikke veldig vakker akkurat, men det skal vel kunne gå an.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Flott moldebilde, tok et fra nesten samme ståsted i fjor, men det ble ikke så bra som dette. Mvh Fredrik Takk for det Fredrik, men jeg tror det ikke før jeg får se det Molde er ikke spesielt fotogen egentlig, lettere å finne motiver i Ålesund synes jeg. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Flott gråværsbilde av Molde's rote..., nei varierte arkitektur. Fint lys på fjellene i bakgrunnen. Molde er et sant virvar av arkitektur og er vanskelig å fotografere i, men det tar vi som en utfordring, ikke sant? Molde er byen i min barndom, der jeg gikk på gymnaset, der jeg tok mine kjøretimer og gikk på polet for første gang. Gymnaset er forresten ikke så værst..kanskje jeg skal ofre et bilde av den en dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Flott billedserie hvor jeg havner på v1 som favoritt tett fulgt av v2 . Er det brukt noen form for HDR her ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Flott billedserie hvor jeg havner på v1 som favoritt tett fulgt av v2 . Er det brukt noen form for HDR her ? Mvh Alec Hei Alec og takk for fin tilbakemelding. Jeg har brukt en HDR funksjon som finnes i redigeringsprogrammet Snapseed, men prøvde å ikke ta i for hardt Lenke til kommentar
karoald Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Fristande å knipse her når ein alikavel står å venta--har mange bilder av det ja----men eit fint bilde er det. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2016 Fristande å knipse her når ein alikavel står å venta--har mange bilder av det ja----men eit fint bilde er det. Ja, dette er typiske vente-bilder. Noe skal en jo fordrive tida med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg