Roar Kneppen Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Leopard i tre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Hahaha! Tenkte at det var koselig og veldig katteaktig med halen som slynger seg rundt stammen, før jeg leste teksten din! Nyyyydelig kattedyr og flott fotografert, selv om det ble ei linje rett ned i høyre hjørne...i hvertfall nesten.. Fin fargepalett. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Hahaha! Tenkte at det var koselig og veldig katteaktig med halen som slynger seg rundt stammen, før jeg leste teksten din! Nyyyydelig kattedyr og flott fotografert, selv om det ble ei linje rett ned i høyre hjørne...i hvertfall nesten.. Fin fargepalett. Jada, jeg så også den og tenkte at noe har man da lært iløpet av de 11 og et halvt åra som har gått siden den gang. Mine første redigeringer fra eget digitalt kamera. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ikke 'hverdagskost' dette - flott bilde med fin fargeharmoni Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Leoparden er jo kjent for å klatre og oppholde seg i trær, noe du fint får vist fram her. Et flott og allsidig rovdyr. Artig med halen som nærmest krøller seg rundt trestammen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Veldig flott bilde av leoparden med den omtalte halen som prikken over i'en! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Fantastisk skapning. Når jeg så originalen likte jeg den godt. Når jeg så åpnet den speilvendte synes jeg den var uvant, men nå liker jeg den best! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Nydelige bilder av denne vakre pusekatten , flott komponert , skarpt og med fine farger og et fint lys . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg