Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex for første gang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og kjæresten min har planlagt å ha sex veldig snart. Vi er begge jomfru. Det jeg lurer på er om det er viktig med glidemiddel? Eller kan vi bare gjøre det uten?

Anonymous poster hash: 9eb8b...099

Tviler at hun trenger det. I alle fall om dere har litt forspill. Då roer hun seg litt ned, begynner å slappe av og nyte det.

Jeg vil anbefale å gå sakte frem. Veldig mye forspill. Tafse, slikke, stikke inn finger først. Gjør det siste veeeeeeldig sakte og forsiktig. Trekk unna, om nødvendig. Same gjelde når du skal over til ordentlig samleie. 

Hun vil nok sette stort pris på det. 

Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten min har planlagt å ha sex veldig snart. Vi er begge jomfru. Det jeg lurer på er om det er viktig med glidemiddel? Eller kan vi bare gjøre det uten?

Anonymous poster hash: 9eb8b...099

Tviler at hun trenger det. I alle fall om dere har litt forspill. Då roer hun seg litt ned, begynner å slappe av og nyte det.

Jeg vil anbefale å gå sakte frem. Veldig mye forspill. Tafse, slikke, stikke inn finger først. Gjør det siste veeeeeeldig sakte og forsiktig. Trekk unna, om nødvendig. Same gjelde når du skal over til ordentlig samleie. 

Hun vil nok sette stort pris på det. 

Skulle ønske jeg hadde gjort det sånn første gangen, så ville det kanskje blitt en litt bedre opplevelse enn det var. 

Planlegging kan være fint det, sette av tid og kose lenge først  :thumbup:

Anonymous poster hash: 60197...51c

Lenke til kommentar

Jeg kan bare snakke som gutt, men det er ikke rakettforskning, trikset er bare å få henne tilstrekkelig våt, bruk fingrene litt, forsiktig og stimulerer, litt lenger og lenger inn ettersom gliden kommer. etterhvert stikker du inn penis, sakte og rolig.

De eneste to feilene jeg kan se for meg at du kan ha er at du enten ikke greier stikke den inn fordi den er for slapp (fordi du er nervøs eller har prestasjonsangst), eller at du sliter litt med å treffe hullet.

Sånn er det bare. glhf

Misjonær er det enkleste. Anonymous poster hash: 8a4b8...73c

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...