Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd for kjærestens penis...

Anbefalte innlegg

Jeg har en hemmelighet... og det er at jeg egentlig er ganske redd kjærestens penis. Jeg er ei lita og sped jente med relativt kort vagina. Vi kan aldri ha sex i doggy eller stillinger som forkorter vaginaen fordi da blir det utrolig smertefullt. Det skjer likevel noen få ganger under hvert samleie at han støter meg hardt i tappen og det er så vondt at jeg kvier meg ved tanken på sex neste gang... har fått en del mindre sexlyst pga dette også. Penisen hans er egentlig for stor for min smak, men handler det kanskje om at jeg må gå til sexolog eller lignende for å overvinne frykten min for store peniser? Føler det blir litt vanskeligere  å nyte med store peniser, noen med lignende erfaringer? :/

Anonymous poster hash: fe9f7...3b0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en hemmelighet... og det er at jeg egentlig er ganske redd kjærestens penis. Jeg er ei lita og sped jente med relativt kort vagina. Vi kan aldri ha sex i doggy eller stillinger som forkorter vaginaen fordi da blir det utrolig smertefullt. Det skjer likevel noen få ganger under hvert samleie at han støter meg hardt i tappen og det er så vondt at jeg kvier meg ved tanken på sex neste gang... har fått en del mindre sexlyst pga dette også. Penisen hans er egentlig for stor for min smak, men handler det kanskje om at jeg må gå til sexolog eller lignende for å overvinne frykten min for store peniser? Føler det blir litt vanskeligere  å nyte med store peniser, noen med lignende erfaringer? :/

Som alle andre sier - snakk med han! Det er jo viktig at dere begge skal nytte sex. Om du gruer deg.. er det vel lite vits for deg?

Jeg har ikke noe enormt penis. Men er litt for stor for kjæresten min. Løsningen er å ta det med ro og vare forsiktig, ikke bli for ivrig. Da går det fint å ha sex i alle stillinger og hun nyter det i alle stillinger óg.

Men gå til sexolog? Kva han/hun skal hjelpe deg med? Det blir jo fortsatt like vondt om noen er for stor for deg og tar ikke det med ro. 

Evt. finne noen som er litt mindre utstyrt/kan ta det med ro? Sex er fantastisk, så lenge det er "riktig" gjort.

Lenke til kommentar

Vi begge vet dette og jobber med det, vært sammen en god stund men støtene er nesten uunngåelig da jeg er så kort og han stor/lang, så kommunikasjonen er ikke problemet...

BS! Det er jo berre å ikke stikke den hele veien inn. Det er ikke verre enn det.

ja, det er litt deiligare å stikke hele veien inn. Men om det påfører deg stor smerte? Han kan gi det opp, så du får nyte det, istedenfor å føle smerte!

Lenke til kommentar

Har slitt med det samme med flere damer. Det som funker for min del er å la dei sitte på toppen. Då bestemmer dei sjølv kor langt ned dei går på skaftet. Eventuelt kan han, i misjonær, legga beino sine på ein slik måte at han stopper seg sjølv før det er for langt, som blir nevnt lengre oppe her.

Du trenger ikkje være redd, han er garantert like redd som deg for at du får smerter under samleie.

Anonymous poster hash: d7c14...d9d
Lenke til kommentar

Vi begge vet dette og jobber med det, vært sammen en god stund men støtene er nesten uunngåelig da jeg er så kort og han stor/lang, så kommunikasjonen er ikke problemet...

BS! Det er jo berre å ikke stikke den hele veien inn. Det er ikke verre enn det.

ja, det er litt deiligare å stikke hele veien inn. Men om det påfører deg stor smerte? Han kan gi det opp, så du får nyte det, istedenfor å føle smerte!

Jeg hadde ikke giddet å leve om jeg ikke kunne stukket den hele veien inn. takker gud hver dag for mine 14 cm

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke giddet å leve om jeg ikke kunne stukket den hele veien inn. takker gud hver dag for mine 14 cm

Beklager, men om det er det som hindrer deg fra å ende livet ditt bør du finna deg ein hobby eller noko.

Anonymous poster hash: d7c14...d9d

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...