Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Lunch... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Kaffelatte med olje fra bordsettet her hadde kanskje vært en fin kombinasjon. Men slik er det vel bare en som ikke drikker kaffe som tenker. Holder meg til brunt vann av en litt lysere valør, men en sjelden gang en noe mørkere med bitter smak. Men sånt serverer døm vel ikke her? Helt grei serie når man har slengt seg ned og kamera likevel sto på bordet. Lys, skarphet og farger er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Fin serie med V1 som min klare favoritt med god skarphet og god komp. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Vanskelig å kommentere en slik serie da det er vrient å bestemme seg hvilket som er best, men havner på V1 her. Flotte bilder, Alec! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Fin serie fra lunchbordet. V.4 var høydepunktet for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Roar , Ragnar , Fredrik og Lassern !!!! Inspirasjon til bilder kommer hvor som helst og når som helst . Det gjelder å skyte i øyeblikket . PS kaffe med olje tror jeg at jeg står over , tar den heller bar (svart) Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg