Tmz Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Hei Har fått en veldig irriterene susing i avtrekket over platetoppen. Suselyden er der når viften er slått av og den bråker faktisk mer når den er avskrudd enn når den er på omtrent. Denne lyden var ikke der på befaring, mest sannsynelig pga alle flyttet inn i blokka her likt og at derfor stod det ingen ventilasjon på under befaringen. Jeg har egentlig 2 spørsmål. Er dette noe jeg kan klage til utbyggeren om? Etter å ha pratet med andre som bor i blokk så høres det ut som det er ganske normalt med litt lyd, men i mitt tilfelle er det veldig sjenerende da det blir en slags plystrelyd. Er det noen måte jeg enkelt kan fikse dette på? F.eks en ventil som er påkoblet viftebryteren, slik at det er fysisk stengt når viften er avskrudd. Evt andre enklere løsninger? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 Kan bare slette denne, var vist bare mekanismen til ventilen som var litt skrall, og det ble en liten glippe som luften gikk igjennom hele tiden. Fikk fikset det selv så denne kan slettes. Lenke til kommentar
2Tetrix Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 He-he, det er veldig vanlig at man skrur av ventilasjonsanlegg under visning da samtlige støyer litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå