trym13 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Sinnsykt nice CoolMan. mitt neste kabinett skal være akkurat det kabbinetett du har.. er det noe du ville anbefale ? og hvorfor ? er det skrueløst?osv ? Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) cool Endret 3. desember 2003 av [BiGG] Lenke til kommentar
Coolman Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Sinnsykt nice CoolMan. mitt neste kabinett skal være akkurat det kabbinetett du har..er det noe du ville anbefale ? og hvorfor ? er det skrueløst?osv ? Hei! Siden du spør om det kan anbefales, så er vel svaret "selvfølgelig" Hvis du var inne på siden min å tittet så du kansje 2 Stk Image & Shapetek kabinetter, disse kabinettene er "digre" 10stk 5 1/4 brønner og ca 70 cm høye... Når det gjelder Lian-Li PC75 så kan de ikke sammenlignes, Lian li er som en konserthall, du kan nesten stikke huet ditt inn når du skal fikse på noe, men jeg synes kansje at det er litt for dypt, kabinettet fremstår som helt firkanta. Ellers så er det selvfølgelig svært gjennomtenkt, det oser av kvalitet over det hele, og det er bortimot 100% verktøysløst. Så jeg anbefaler det gjerne, men utseende messig så ser kansje Image & Shapetek bedre ut, det ser helt rått ut og det har all den plassen du trenger+ at det er halve prisen.. Men det er som sagt opp til smak å behag.. Takk for oppmerksomheten.. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) takk coolman.. jeg skal casemodde så jeg liker at det kommer ganske stilfult før jeg begynner og casemodde ( kjipt og casemodde sånne "ferdig modda kabisser" ) hehe.. desutten er det fint at det er stort.. lett og jobbe i og plass til mye av det dritte jeg ikke har plass til i denne kassa.. ( har brukt og alle brønnene alledrede, og har hatt kabisset i 3 uker) hehe.. jeg syntes dette hører ut som et perfekt kabinett for meg takk for det,. jeg lurte også på om man kan bestille det aquacomputer vannkjøling systemet i en pakke ! lr må jeg kjøpe alt separat? er det noen steder i norge jeg kan bestille det fra ? eller må jeg bestille fra tyskland ? Endret 4. desember 2003 av trym13 Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg bøyer meg i støvet. Lekkert kabbis du har der ja. Ryddig og pent og se på. Kan ikke ha vøri billig? Lenke til kommentar
Coolman Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Har nå lagt til noen nye bilder! Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 buhuuuu...... siden din funker ikke jeg vil også se modden din! Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Alt er vel ferdig kjøpt? har vel bare skåret hull til vifter oppe og ikke noe mer egentli? alle med litt ekstra penger i lommeboka kunne egentli klart det.. Men lian li er flott! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Fy ****** så rått! Digger blått vann i vannkjølinga, kult med lcd display og Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Oja det kabinettet!! Har sett det før hehe... Utrolig nice Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Kul mod.. Hvor har det blitt av cdromen? fant den ikke Edit: ahhh, der ja Endret 20. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå