Anzure Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Kode: https://pastebin.com/YrMiEEEg Jeg burde få rundt 20ms i responstid, absolutt ikke 0ms. Det skal ikke være mulig at det er den faktiske responstiden. Har prøvd mye forskjellig av og til får jeg 0ms i responstid, aner ikke hvorfor. Noen som vet hvorfor og eventuelt hvordan jeg løser dette problemet? NB: Jeg skal ikke måle responstiden via protokollen ICMP. Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 new Date() er ikke egentlig lurt å bruke for slik timing. Sjekk ut System.nanoTime() Ellers er det ingen hensikt å ha alt i egne try-catch blokker Du kan fint skrive alt i en try blokk med flere catch etter hverandre og en finally for å rydde opp. 1 Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) new Date() er ikke egentlig lurt å bruke for slik timing. Sjekk ut System.nanoTime() Ellers er det ingen hensikt å ha alt i egne try-catch blokker Du kan fint skrive alt i en try blokk med flere catch etter hverandre og en finally for å rydde opp. Takk for tipset, nå ser i hvert fall ryddigere ut. Endret 29. mars 2016 av waremanu Lenke til kommentar
quantum Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Det kommer vel an på hvilken host du pinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå