Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha 2 stk kamera utendørs og ønsker anbefalinger. Det må være diskré. Huset er brunt så hvit er ikke aktuelt. Jeg har prøvd å lese meg opp og tror DOME / PTZ kamera er tingen. Det skal settes opp under takskjegget. Jeg har nettverkskabler (se vedlagt foto) som er ment skal brukes til dette så det er ikke nødvendig med WiFi.  Det må gå an å se opptak evt ta bilde fra mobilen. Det er et hjemmenettverk med NAS.

NB! datatilsynets regler har jeg lest, trenger ingen diskusjon om det her  :nei:

post-273744-0-06796200-1459184087_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som er fornøyde med og handle fra foscam.no, skal fornye mine kameraer snart og de er en sterk kandidat.

Hva du kjøper av kameraer er ikke det viktigste, programvaren, holdbarhet/kvalitet og service/forhandler er viktigere kriterier, har kjøpt kameraer fra 600.- til 4500.- og de lever omtrent like lenge og alle har blitt levert med et meget innfløkt programvaresystem, så nå skal jeg heller handle hos en kompetent leverandør istedenfor og jakte pris vs oppløsning.

Dert er ingen problemer med og spraye kamerakassene med en farge som passer fasaden på huset, man klarer det fint med flere en to tommeltotter også :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...