anaconda Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg har valget mellom følgende butikker: Netonnet Dustin Surround.no Utstyret som skal bestilles er på lager i alle 3 butikker. Samme pris. Jeg er litt usikker på netonnet, og om butikken er Norsk eller Svensk? Dersom de har lager i Sverige, vil leveringen ta lengre tid. Det beste er om nettbutikken sender pakken direkte fra Oslo, dagen etter bestilling. Surround.no er vel i Oslo, men vet ikke om de sender like fort. Sender Dustin fra Norge eller Sverige? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Dustin og Netnet er vel begge svenske butikker med lager der. Tar vel 1 eller 2 dager ekstra derfra. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Kommer vel også an på hvilken transportør de bruker. Posten eller post nord. Mine erfaringer er at post nord er noe raskere enn Posten, men jeg bor langt nord. Endret 28. mars 2016 av Lugmeister Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Bestile postnord med komplett lørdag kveld. Levert inn sandefjord 1500 søndag, klart for henting butikk Trondheim 1300 tirsdag. Syns det er veldig kjapt egentlig. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Mine erfaringer med Dustin er i alle fall bra. De kjører en lastebil hver hverdag fra Sverige direkte til sorteringssentralen til Posten i Oslo. Ingen problemer så langt ift returer og slikt. Hvis jeg handler datadeler på nett, er det stort sett fra Dustin eller Komplett. Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Handlet fra Dustin søndag kveld og ble utlevert i min butikk i Akershus tirsdag kl. 1600. Ikke noe tregere enn hvilken som helst annen nettbutikk tror jeg Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 komplett er vel suveren på raske bestilinger. det er min erfaring i alle fall Shopper veeeldig mye på nett Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Dersom du har mulighet til å bruke et av pick-up pointene til Komplett, leveres det raskt. Kunne feks. før sitte å bestille noe søndags kveld, og hente det på pick-up point mandag ettermiddag. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 Komplett har ikke det jeg skal ha. Det er kun de 3 nettbutikkene som nevnt jeg kan bestille fra. Vanligvis er postnord raskere ja. Men blir det sendt som servicepakke fra oslo har jeg det om 2 dager. Sendes det fra Sverige tar det 2 dager ekstra. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 Det ble til at jeg bestilte fra dustin. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Jeg bor i Molde, og når jeg bestiller fra Digitalimpuls.no før kl 16, så har jeg det kl 10 dagen etter Plutselig er Molde sentralt Endret 28. mars 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
coban Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hvis du bor i området til Expert hvor de har 2-timer levering, så er jo dette raskest - sjekk på expert.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå