Snerk Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Yamaha MT-125, har delkasko hos IF til 6350kr pr år med 20% bonus. Ganske sikker på at det er mulig å finne billigere forsikring enn dette. Dessuten burde det holde med en halv-års forsikring kontra helårs som jeg har nå. Noen som har tips til forsikringsselskaper jeg burde høre med? Endret 28. mars 2016 av Snerk Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Blir like overrasket hver gang jeg leser slike innlegg. det tar jo mye kortere tid hvis du skriver "forsikringsselskaper" på google og klikker "søk". Klikk deg inn på en etter en og sjekk priser. Alle har ikke kalkulatorer så da tar du en telefon. Det du ber om her er i hovedsak og få listet opp noen forsikringsselskaper. Dette klarer Google langt bedre. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Det du ber om her er i hovedsak og få listet opp noen forsikringsselskaper.Nei. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Det du ber om her er i hovedsak og få listet opp noen forsikringsselskaper.Nei.Ok... Blir jo vanskelig å anbefale når det er en del preferanser og ta hensyn til. Der jeg får et godt tilbud bør ikke du få et godt tilbud osv. En ringerunde er det jeg anbefaler deg. Gjensidige Storebrand Tryg Codan Etc. http://lmgtfy.com/?q=Forsikringsselskaper Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Ok... Blir jo vanskelig å anbefale når det er en del preferanser og ta hensyn til. Der jeg får et godt tilbud bør ikke du få et godt tilbud osv. En ringerunde er det jeg anbefaler deg. Gjensidige Storebrand Tryg Codan Etc. http://lmgtfy.com/?q=Forsikringsselskaper Jeg har brukbar pris på privat reiseforsikring gjennom Gjensidige, så er nok de som er billigst på lett MC også. Endret 29. mars 2016 av Zlatzman Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Det du ber om her er i hovedsak og få listet opp noen forsikringsselskaper.Nei. Ok... Blir jo vanskelig å anbefale når det er en del preferanser og ta hensyn til. Der jeg får et godt tilbud bør ikke du få et godt tilbud osv. En ringerunde er det jeg anbefaler deg. Gjensidige Storebrand Tryg Codan Etc. http://lmgtfy.com/?q=Forsikringsselskaper Det blir selfølgelig en omgang med googling, priskalkulering og evt. tlfsamtaler. Det jeg ønsket med denne tråden var ikke en vilkårlig listing av forsikringsselskaper. Men spesifike erfaringer (og som gjerne hadde vært gjennom nevnt googling/ringerunde) brukere hadde med med et forsikringsselskap de var fornøyd med. Og gjerne prisen på forsikringen sin i tillegg selv om det er en del variabler involvert. Slikt kan være fin info å ha når man setter i gang med å finne en ny forsikringstilbyder. Endret 29. mars 2016 av Snerk Lenke til kommentar
Pop Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Normalt har Gjenstridige vært noe billigere på mc enn de andre. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg har god erfaring med Storebrand og Gjensidige. IF har stort sett vert en av de dyreste i mine sammenligner generelt sett. Spesielt på MC. Men som sagt, mange faktorer som spiller inn. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg har hatt mye positive erfaringer med terra/Eika da kontoret dem her lokalt består av kjentfolk med mye iver på å få kunder så prisen her har ofte vært vesentlig bedre enn hos konkurrentene. Unntaket er nå i nyere tid da gjensidige tydeligvis hadde begynt å samarbeide med NAF igjen og via medlemskap og ansettelsesforhold har jeg veldig gode rabatter hos disse nå. Når det kommer til pris, og hvem som er billigst i ditt tilfelle så aner jeg rett og slett ikke. Du nevner f. Eks ikke alderen din, bosted og lignende detaljer. Om jeg hadde hatt bostedsadresse i nabokommunen min hadde prisen på et tidligere kjøretøy blitt tredoblet iflg selgeren. Men som alt nevnt så virker gjensidige ofte til å være prisvinner på MC. Skal du ha et faktisk svar må du nesten ta kontakt med de forskjellige selskapene. For parkerkngsforhold, bostedsadresse, aldre og mye mer spiller inn på prisen. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Flott takk for alle svar. Skal definitivt høre med de nevnt her. Og ja, står i garasje, Tromsø, 28 år. Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Det kan jo være en mulighet å forsikre den på f. eks foreldre til du får bedre økonomi og kan bygge opp % hos et bra forsikringsselskap Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Kom ingen vei med dette. De fleste krever at man har bilforsikring i tillegg. De som ikke gjør det kom ikke med noen bedre pris enn min eksisterende forsikring. Jaja, da har man prøvd i alle fall. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Er vel bare å få foreldrene dine til å flytte bilforsikringen over til dette selskapet det vel? Evt. i ditt navn. Du har vel flere forsikringer også? Ofte kan det lønne seg å bli totalkunde selv om de andre forsikringene er noe dyrere. Det viktigste er jo at totalsummen blir til å leve med.? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Joda det kan vært penger å spare der. Storebrann så ut til å være betydeligere billigere på MC forsikring i følge pris-kalkulatoren deres. Men jeg orker definitivt ikke å blande foreldrene mine inn i forsikringene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå