endrefisken Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 En lang vei. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Det høres ut som du har vært skikkelig langt nede Endre, håper du greier å komme deg over hindrene på vegen opp i lyset igjen. Jeg heier på deg! Bildet syboliserer godt teksten din. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Nyttig med din beskrivelse av bildet, som sikkert symboliserer mye ev det du har vært igjennom. Håper på å få se flere bilder fra deg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Joda, jeg må innrømme å kjenne igjen noe av det fra da herr Polio kom tilbake etter 45 år i 1996 for å fullføre det han starta på i 1951. Jeg gikk inn i bobla og stengte verden ute i 4 år før jeg en tidlig morra borti Goa i India kom ut igjen. Vægen var lang og han var bratt, men je kom meg oppatt. Jeg ser du har begynt på din så se deg ikke bakover - se framover for det er framtia vår som må vinne. Roar Lenke til kommentar
endrefisken Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Må bare si tusen takk for hyggelige kommentarer. Det setter jeg veldig stor pris på! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg