Assassin1 Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Vil oppgradere litt lyden i bilen og tenkte først å starte med forsterker. Bilen har originalt 4 høyttalere i dører og 2 diskant. Er det noen spesielle forsterke dere vil anbefale som jeg kan koble høyttalerne til? Vil ha en god forsterker som jeg i fremtiden kan koble en sub til. Prisklasse 2000-4500 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Vil anbefale å bytte spiller også for å få fullt utbytte av forsterkeren, med mindre du har en spesielt god originalspiller, eller den er veldig vanskelig og/eller kostbar å bytte ut. Ville også anbefalt å bytte høyttalere også, naturlig nok, blir litt smør på flesk med ekstra effektforsterker på originale høyttalere. Det blir jo alltids en forbedring, men du får jo mer utbytte av forsterkeren med et sett gode høyttalere. Selv er jeg glad i Hertz komponenter, er andre gode merker også, men det er merket jeg har hovedsaklig brukt og er godt fornøyd. Det er ikke det billigste merket, men de lager gode produkter. Jeg har 2 8" subwoofere som er tilsynelatende umulige å sprenge samtidig som de spiller overraskende bra i forhold til størrelsen. Du kunne gått for en 4 kanals forsterker i den prisklassen, da kan du brokoble bak kanalene og drive en moderat sub i tillegg til dørhyttalerne. Jeg gjorde dette en periode med min Hertz 4 kanaler og dette funket bra. Nå skal det sies at den likte 2 ohm belastning dårlig i brokoblet modus, noe som er vanlig når man brokobler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå