Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Naval Action er spennende, enormt, og uniktSNIKTITT: Naval Action Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Null interesse i mmo Hadde dette vært silent hunter med seil skip. Satt i perioden 1790-1815 Ville jeg kjøpt med en gang. Jeg vil være Hornblower eller Jack Aubrey 2 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg er heller ikke kjempe fan av mmo, men i dette tilfellet kommer jeg til å gjøre ett unntag 1 Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg brukte rundt 3-4 timer på å få meg egenkjøpt balje. Kan du mekanikkene(og folk hjelper deg gjerne med å forstå dem) så går det relativt kjapt. Det går fullt ann å spille dette som en slags singelplayer også. Finnes severe der man ikke kan angripe andre spillere. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg brukte rundt 3-4 timer på å få meg egenkjøpt balje. Kan du mekanikkene(og folk hjelper deg gjerne med å forstå dem) så går det relativt kjapt. Det går fullt ann å spille dette som en slags singelplayer også. Finnes severe der man ikke kan angripe andre spillere. Jo men jeg er ikke interessert i settingen. Jeg vil være en commander/kaptein i royal navy. Der jeg patruljerer middel havet. Nordsjøen, engelsk kanal. Som sagt bytt ut silent hunter ubåten med en sloop/Brigg/fregatt Lenke til kommentar
Oslolosen1020 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Spillet blir mer komplisert når du får større skip, det blir vanskeligere å seile og prøv å bli med i en klan som driver med aktiv PvP, det er det som er Naval Action etter min mening. Episke slag med 25v25 skip. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Spillet blir mer komplisert når du får større skip, det blir vanskeligere å seile og prøv å bli med i en klan som driver med aktiv PvP, det er det som er Naval Action etter min mening. Episke slag med 25v25 skip. Jeg er ikke interessert i 25v25 skip heller.... Lenke til kommentar
Oslolosen1020 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Spillet blir mer komplisert når du får større skip, det blir vanskeligere å seile og prøv å bli med i en klan som driver med aktiv PvP, det er det som er Naval Action etter min mening. Episke slag med 25v25 skip. Jeg er ikke interessert i 25v25 skip heller.... Og? Spillet er åpenbart ikke ment for deg, det var heller ikke kommentaren min. 1 Lenke til kommentar
OneHardMofo2Kill Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Anbefaler det spillet her på det varmeste. Men det er veldig avhengighetsskapende. Jeg spiller på EU PvP server 1 å stor koser meg som pirat. Action hver dag med store slag løp og kjøp! Balle Clorin Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Måtte bare kjøpe dette jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå