Gå til innhold

Så mye tull her...

Anbefalte innlegg

Blir oppgitt av mye av det jeg ser her. Nærmest uansett hva jeg søker på, ser jeg rett inn i innlegg som sklir helt ut, og bare ender med tull. Det må da være vanvittig mange av dere som kun går inn på forumet for å snakke tull? Syntes mer og mer av innholdet blir bare totalt uinteresant junk....

La meg foreslå en chatte-kanal for dere som hver dag setter dere foran med den intensjon av å kaste inn noen innlegg uten mål og mening...... Går riktignok ikke ann å skryte uhemmet om sitt utstyr ved å regelrett "spamme" folk med signaturer av hver eneste lille komponent de har i sin PC , ei heller å ha en konkuranse om å ha flest innlegg, men det må da være mye lettere å skravle om slikt tull som mye av det er her?

Et forum med kun spørsmål=svar innlegg blir kjedlig, man må ha diskusjoner osv osv.... men her syntes jeg det blir mer og mer tull, og MESTEPARTEN av innleggene folk skriver er rett og slett svada....

På andre forum kan man gå inn på et spørsmål noen har lagt inn, og faktisk lære noe, her virker det som fler og flere poster sklir ut i endeløse diskusjoner om hva som er best av AMD/intel, skjermkort, ram også videre.... "AMD ruler" "Intel er best, F*ck det rest"... Skjønner at slike ting er artig for de som ikke har noe bedre å finne på, men den totale kvaliteten på forumet synker. De som virkelig har noe å bidra med forsvinner sakte men sikkert, og det blir flere som bare er ute etter et "oppholdsted"....

Er det bare meg som føler det her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det er absolutt ikke bare du som føler det sånn.

Jeg har vært leser av dette forumet i ca 2 år, slik jeg ser det har kvaliteten gått ned og forumet blitt overfylt av folk som bruker forumet til ren chat.

Kunne fjernet alt som ikke var relevant til tittelen hardware.no, sånn som religion og lignende. Når man ser noen som har klart å skrive over 1000 posts på ett par måneder er det lissom noe som ikke stemmer helt, men det er da min mening.

Lenke til kommentar
Nei det er absolutt ikke bare du som føler det sånn.

Jeg har vært leser av dette forumet i ca 2 år, slik jeg ser det har kvaliteten gått ned og forumet blitt overfylt av folk som bruker forumet til ren chat.

Kunne fjernet alt som ikke var relevant til tittelen hardware.no, sånn som religion og lignende. Når man ser noen som har klart å skrive over 1000 posts på ett par måneder er det lissom noe som ikke stemmer helt, men det er da min mening.

Fjerne Off Topic? Slik at det blir mer off topic-prat i hardware-delen? OT teller jo ikke for poscounten engang.

Jeg har også vært her en stund nå, og det har gått opp og ned. Men nå for tida synes jeg egentlig ikke det er så ille. Det er mange interessante diskusjoner i de forskjellige kategoriene, men det er vel i nettopp off topic de mest seriøse er, der er det færre fjortisser som er her for å briefe med den osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...