MrVilla Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Hei Jeg har et kabinett der det ikke er plass til flere harddisker og trenger litt hjelp til å montere flere. Å skifte kabinett er ikke noe alternativ. Noen som vet om en billig måte å montere opp f.eks 4 harddisker eller mer? Tenkte på en ramme som jeg kan skru fast på utsiden av kabinettet og så bare lage et hull for å føre kablene gjennom. Takker for alle råd. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Hei Jeg har et kabinett der det ikke er plass til flere harddisker og trenger litt hjelp til å montere flere. Å skifte kabinett er ikke noe alternativ. Noen som vet om en billig måte å montere opp f.eks 4 harddisker eller mer? Tenkte på en ramme som jeg kan skru fast på utsiden av kabinettet og så bare lage et hull for å føre kablene gjennom. Takker for alle råd. Patentbånd er den billigste løsningen. Helt konge, og man får perfekt avstand mellom harddiskene. Man bruker da altså 2 remser med patendbånd på hver side av harddiskene. Patentbåndet som brukes har både små og store hull. De små hulla passer perfekt til harddiskskruene Har gjort dette selv flere ganger i gjennom flere år. Har på det meste hatt 16 harddisker på rekke nedover. Ja de ble sykt tungt Endret 28. mars 2016 av Nizzen 2 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 Jøsses! 16 Stykk! Måå innrømme at jeg likte ideen, men er litt usikker på om jeg ønsker å ha dem fullt så åpent. Skal se litt nærmere på det og se hva jeg får til. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Testet litt kjapt med noen ssder også: Du skjønner sikkert tegninga om du setter 2 remser på hver side... 3 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 29. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2016 Helt konge:) Tror jeg har funnet løsningen ja, må bare mekke til noe å sette dem i så dem ikke blir så utsatt for omgivelsene. Får spikre i sammen noe;) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg har brukt sånne plater til å forlenge racket som diskene står i inni kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå