Swein Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har 1Mbit fra telenor, og på bittorrent laster jeg ned på 140 stabilt. Så JEG har ikke noe imot telenor sin 1Mbit/256 og 30GB grense Men jeg hadde ikke klart meg med 10GB grense da. Jeg skal jo egentlig ikke få til å laste ned så fort... Men det gjør jeg Vet noen hvem som gir ut rimeligst kjapp internett? 1Mbit er minimum for meg. Men foreldrene har ikke råd til å betale det lengre, så jeg mister det når bindingstiden går ut.. :grine: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Husk at de fleste ISPer leverer en linje som er 20-30% raskere enn den du har bestillt fordi overhead trafikk spiser i gjennomsnitt 20% av linjen. Lenke til kommentar
kazoo Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Megabit, megabyte? Altså: 1 megabit = 1000 (cirka) kb og 1 megabyte = 10 000 kb (cirka). Er dette riktig? Kbit, megabit, gigabit osv? Hehe, vil bare ha det klart : Endret 21. november 2003 av kazoo Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Megabit, megabyte? Altså: 1 megabit = 1000 (cirka) kb og 1 megabyte = 10 000 kb (cirka). Er dette riktig? Kbit, megabit, gigabit osv? Hehe, vil bare ha det klart : 1 megabyte = 1024 kilobyte (ikke 10 000) Endret 21. november 2003 av Loomy Lenke til kommentar
genesis Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kompresjon gutter! kompresjon!... er sikkert mange jenter her inne også..... ikke det at likestilling skal utvikle seg til overstilling(for det gjør det jo absolutt ikke, hva er vel mer logisk enn at en kvinne som er dårligere kvalifisert enn en mann, skal få operere på hjerte mitt..... ehh), men..... denne posten har fått skikkelig svar for lenge siden, så hvorfor ikke heller hjelpe noen i "lagrinsmedier" som ikke gidder å bruke søk-funksjonen..... Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 sveinsel ...hvilket bredbånd har du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå