Gå til innhold

Fotografen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rammeverket ditt minner litt om en belg, men den var i sort.

Men slikt utstyr har kanskje aldri du brukt?

Jeg eksperimenterte for mange år siden med å sette fargerike plastbiter i slidesrammer og så la framviseren lyse gjennom det og direkte på krystall med design. Med belgen på kamera ble det lysende fargerikt mønster closeup. Hvor det ble av bildene aner jeg omtrent ikke,. Noen gikk fløyten i en partisjonering en gang vet jeg, Men det var bare de jeg da hadde igjen.

Her er det rammeverket som gjør jobben. Trynsikfragmenter og et kamera hadde liksom ikke vært så mye å se på.

Med "belgen" ble det et artig bilde.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Kreativt sjølskudd:-) Tror du har tilbragt så mye tid her inne, at du er rammet av Kneppen effekten....ikke så dumt det da:-))))

Følte det ledige øyet ga et blikk som en ikke kommer unna, "Tante Sofie blikket".....

Lenke til kommentar

Rammeverket ditt minner litt om en belg, men den var i sort.

Men slikt utstyr har kanskje aldri du brukt?

Jeg eksperimenterte for mange år siden med å sette fargerike plastbiter i slidesrammer og så la framviseren lyse gjennom det og direkte på krystall med design. Med belgen på kamera ble det lysende fargerikt mønster closeup. Hvor det ble av bildene aner jeg omtrent ikke,. Noen gikk fløyten i en partisjonering en gang vet jeg, Men det var bare de jeg da hadde igjen.

Her er det rammeverket som gjør jobben. Trynsikfragmenter og et kamera hadde liksom ikke vært så mye å se på.

Med "belgen" ble det et artig bilde.

Roar

Her nærmer du deg Kneppens mange rammer rundt sine bilder i uttrykket. Synes det ble fint jeg, og så får vi også se glimtet i øyet på Fotoskrulla !

Mvh Ragnar

Kreativt sjølskudd:-) Tror du har tilbragt så mye tid her inne, at du er rammet av Kneppen effekten....ikke så dumt det da:-))))

Følte det ledige øyet ga et blikk som en ikke kommer unna, "Tante Sofie blikket".....

Oppfinnsomt og stilig dette :)

Det kaller man rammebetingelser :). Da vet man hva man har å forholde seg til.

Originalt og kult selvportrett !  :)

Et kult bilde lady, og ja nå e d vår :) Idag våknet jeg til tørre veier og + 7 grader :) ​Nei, ikke mye trafikk her i det siste, då det vært påskeferie og mange har dratt på hytte  :)

M v h

Leif :cool:

Meget kreativt og stilig. Bra jobba ! :)

Mvh. Rolf

Hei alle sammen! Så hyggelig med alle kommentarene i dag! :)

Tusen takk for fine tilbakemeldinger, dette bildet var jo bare en sånn liten morsomhet.:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...