Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Fotografen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Rammeverket ditt minner litt om en belg, men den var i sort. Men slikt utstyr har kanskje aldri du brukt? Jeg eksperimenterte for mange år siden med å sette fargerike plastbiter i slidesrammer og så la framviseren lyse gjennom det og direkte på krystall med design. Med belgen på kamera ble det lysende fargerikt mønster closeup. Hvor det ble av bildene aner jeg omtrent ikke,. Noen gikk fløyten i en partisjonering en gang vet jeg, Men det var bare de jeg da hadde igjen. Her er det rammeverket som gjør jobben. Trynsikfragmenter og et kamera hadde liksom ikke vært så mye å se på. Med "belgen" ble det et artig bilde. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Her nærmer du deg Kneppens mange rammer rundt sine bilder i uttrykket. Synes det ble fint jeg, og så får vi også se glimtet i øyet på Fotoskrulla ! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Kreativt sjølskudd:-) Tror du har tilbragt så mye tid her inne, at du er rammet av Kneppen effekten....ikke så dumt det da:-)))) Følte det ledige øyet ga et blikk som en ikke kommer unna, "Tante Sofie blikket"..... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Oppfinnsomt og stilig dette 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Det kaller man rammebetingelser . Da vet man hva man har å forholde seg til. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Originalt og kult selvportrett ! 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Et kult bilde lady, og ja nå e d vår Idag våknet jeg til tørre veier og + 7 grader Nei, ikke mye trafikk her i det siste, då det vært påskeferie og mange har dratt på hytte M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Meget kreativt og stilig. Bra jobba ! Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 Rammeverket ditt minner litt om en belg, men den var i sort. Men slikt utstyr har kanskje aldri du brukt? Jeg eksperimenterte for mange år siden med å sette fargerike plastbiter i slidesrammer og så la framviseren lyse gjennom det og direkte på krystall med design. Med belgen på kamera ble det lysende fargerikt mønster closeup. Hvor det ble av bildene aner jeg omtrent ikke,. Noen gikk fløyten i en partisjonering en gang vet jeg, Men det var bare de jeg da hadde igjen. Her er det rammeverket som gjør jobben. Trynsikfragmenter og et kamera hadde liksom ikke vært så mye å se på. Med "belgen" ble det et artig bilde. Roar Her nærmer du deg Kneppens mange rammer rundt sine bilder i uttrykket. Synes det ble fint jeg, og så får vi også se glimtet i øyet på Fotoskrulla ! Mvh Ragnar Kreativt sjølskudd:-) Tror du har tilbragt så mye tid her inne, at du er rammet av Kneppen effekten....ikke så dumt det da:-)))) Følte det ledige øyet ga et blikk som en ikke kommer unna, "Tante Sofie blikket"..... Oppfinnsomt og stilig dette Det kaller man rammebetingelser . Da vet man hva man har å forholde seg til. Originalt og kult selvportrett ! Et kult bilde lady, og ja nå e d vår Idag våknet jeg til tørre veier og + 7 grader Nei, ikke mye trafikk her i det siste, då det vært påskeferie og mange har dratt på hytte M v h Leif Meget kreativt og stilig. Bra jobba ! Mvh. Rolf Hei alle sammen! Så hyggelig med alle kommentarene i dag! Tusen takk for fine tilbakemeldinger, dette bildet var jo bare en sånn liten morsomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg