RWS Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 noe uanstendig antrekk. (Slik jeg tolket det iallfall.) Alt de fleste av oss ser er ei jente som har på seg klær hun er komfortabel i... Der dere kristne ser uanstendighet, hva nå enn det er? Er det alt som kan gjøre en kristenmann kåt det eller? Da synder han liksom og derfor, for at krisetnmannen ikke skal synde, så må kvinner kle på seg? Dere er ikke så langt unna muslimene, er dere vel? Det er liksom kvinners skyld at dere synder og fordi kristenmannen syntes det ikke er anstendig så er det selvsagt kvinnen som gjør noe galt? Om så en kvinne kom på døra mi kliss naken ville jeg ikke hevet et øyenbryn eller forlangt at hun skulle kle på seg. Hvorfor skulle jeg det? Hvis jeg følte det ubehagelig står det meg faktisk fritt å se en annen vei og det er kanskje de musliner og kristne burde gjøre? Se en annen vei når DE syntes noe er uanstendig, da det ikke er opp til kristenmann eller muslingmann å bestemme over andre... 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Så gæli kan det gå når hjernevasken får fortsette (tviler på tallene men uansett..) Fire av to nordmenn tror på djevelen 2 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Sykt.. På spørsmålet «I de fleste religioner finnes beskrivelser av gode og onde ånder. Tror du på Djevelen?» svarer fire av ti ja. Nesten like mange tror på at man kan bli besatt av ondskapen. På spørsmålet «Kjenner du noen som har blitt kontrollert eller er besatt av en ond ånd?», svarer nesten ti prosent ja. 24 prosent svarer vet ikke. Fakta om undersøkelsen:Utfører: InFact Norge ASPopulasjon: Norge, innbyggere +18 årAntall intervjuer 1 003Vekting: Kjønn, alder, bosted, partivalg 2015Feilmargin: Maksimalt +/- 3,0 % gjelder totalutvalget http://pluss.vg.no/2016/05/04/2393/2393_23673958 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Sykt.. På spørsmålet «I de fleste religioner finnes beskrivelser av gode og onde ånder. Tror du på Djevelen?» svarer fire av ti ja. Nesten like mange tror på at man kan bli besatt av ondskapen. På spørsmålet «Kjenner du noen som har blitt kontrollert eller er besatt av en ond ånd?», svarer nesten ti prosent ja. 24 prosent svarer vet ikke. Fakta om undersøkelsen: Utfører: InFact Norge AS Populasjon: Norge, innbyggere +18 år Antall intervjuer 1 003 Vekting: Kjønn, alder, bosted, partivalg 2015 Feilmargin: Maksimalt +/- 3,0 % gjelder totalutvalget http://pluss.vg.no/2016/05/04/2393/2393_23673958 Kjenner jeg ikke helt vet hva jeg skal tro eller hvor jeg skal gjøre av meg lenger om en av fire nordmenn ikke vet helt sikkert om folk går rundt og er besatt av satan sjøl eller ikke?? hehe utrolig. Dette er vel tall vi kan takke kristne privatskoler og andre hjernevaskende institusjoner for, tror Norge snart blir like gal som resten av verden her nå. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Eller om andelen troende er synkende her til lands så tenker jeg fort dithen at hva var andelen som trodde på dette for 30, 60 eller 90 år siden.. frykt og uvitenhet fører med seg så utrolig mange irrasjonelle og bisarre handlinger, å tviholde på disse i en tid vi vet bedre bør nesten være straffbart. Det skal sies at fortidens katolske fearmongere gjorde en utrolig bra jobb. Noen dokumenterte demon utdrivelser.. Anneliese Michel Clara Germana Cele Michael Taylor Robbie Mannheim <- Gutten som "The Exorcist" er basert på. "Julia" Arne Cheyenne Johnson Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Så gæli kan det gå når hjernevasken får fortsette (tviler på tallene men uansett..) Fire av to nordmenn tror på djevelen Ja, jeg er enig at fire av to nordmenn er ut uroende høyt tall. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Så gæli kan det gå når hjernevasken får fortsette (tviler på tallene men uansett..) Fire av to nordmenn tror på djevelen Ja, jeg er enig at fire av to nordmenn er ut uroende høyt tall. haha, djevelen har vel tatt bolig i meg også, manipulerer tallene her og greier Lenke til kommentar
RWS Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Sitter på tryneboka her og så akkurat en undersøkelse som hedningsamfunnet linket til, som sier 15% (altså en og en halv av ti...) Det er jo ikke mer enn forventet med en hjerne som tror på hva som helst og som foretrekker falske svar istedenfor å innrømme at man ikke vet... At voksne mennesker i dag skulle ha behov for å tro på djevel utdrivelse eller at det finnes djevler er egentlig helt utrolig... Tenker de aldri logiskt på dette eller? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Eller om andelen troende er synkende her til lands så tenker jeg fort dithen at hva var andelen som trodde på dette for 30, 60 eller 90 år siden.. frykt og uvitenhet fører med seg så utrolig mange irrasjonelle og bisarre handlinger, å tviholde på disse i en tid vi vet bedre bør nesten være straffbart. Det skal sies at fortidens katolske fearmongere gjorde en utrolig bra jobb. Noen dokumenterte demon utdrivelser.. Anneliese Michel Clara Germana Cele Michael Taylor Robbie Mannheim <- Gutten som "The Exorcist" er basert på. "Julia" Arne Cheyenne Johnson Jeg lurer på hva religiøse tenkte på når det gjaldt tourettes før i tiden. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Jeg lurer på hva religiøse tenkte på når det gjaldt tourettes før i tiden. De ble banket "rette"... Samme med ADHD... Min far har ADHD og han fikk så mye juling når han var liten at jeg var inne på tanken, mens min voldelige og brutale farfar levde, å banke fyren skikkelig... Farfar eller ikke... Har et snev av ADHD selv, og den minste av gutta mine kunne fått diagnosen (legen som undersøkte ham (hjemme og på skolen) mente at minsten fungerte så gått begge steder at han ikke ville gi minsten diagnosen... Fornuftig fyr, for det har lett for å bli en klamp på foten slike diagnoser, selv om de kan "hjelpe" deg... Har sett diagnoser bli utdelt til folk med tourette og vedkommende fikk ritalin... Tror du han var speedet eller? (ADHD'ere blir roligere av medikamenter som speeder opp andre..)). Er enda mye uforstand angående disse diagnosene blandt leger (noen gidder ikke å gjøre annet enn å skrive ut medisiner til unger som de ville vegret seg å ha gitt til hardbarkede narkomane...), men vi begynner å forstå hva disse diagnosene er, og at de alltid har vært i blandt oss... Ser på ADHD diagnosn til minsten som en fordel jeg, da jeg og min eks har klart å snu dette til noe positivt. Minsten har en ENORM naturlig energi som svært få mennesker uten ADHD diagnosen ikke er i nærheten av, samt en intelligens som er forbløffende... Han kan helt fint holde på med tre ting av gangen og har full konsentrasjon alle tre stedene... Han har en glimrende lærinne som faktisk ikke forlanger at han skal sitte musestille og høre på alt, men lar ham få lov til å røre på seg bakerst i klasserommet mens hun snakker, fordi hun har forstått at det er slik minsten virker. Å ha en unge med ADHD kan være et HELVETTE (bare spør min mor, som syntes jeg var håpløs som var høyt og lavt hele tiden og fant på ting hun aldri hadde drømt om....) om du ikke vet noe om ADHD eller skjønner ungen og jeg har sett foreldre som har gitt opp... De lar ungen gjøre som ungen vil, med katastrofale følger, for omtrent 85% av ADHD'ere havner på kjøret og/eller på skråplanet... Mens de som klarer å kanalisere den enorme energien de har, samt intelligensen, til noe positivt har enorme fortrinn i livet... Som min mor sier, når det ble folk ut av deg så kan det bli folk av alle og jeg er redd hun har rett i det... Jeg var heller ikke lett å styre (Jeg var fysisk sterker enn min far allerede ved 12 års alderen...) og mutter'n viste ingenting om ADHD, ikke en dritt.... ADHD'ere er som andre folk, de har så mye mer energi og hodet virker litt anderledes enn på "normale" folk... Tourette er en litt annen sak... Ofte blandet med OCD, tvangs tanker... Har du mistanke om ditt barn har en diagnose så søk hjelp er mitt råd... Da får du hjelp og ofte også støtte av "likesinnede" foreldre som kan hjelpe deg... Og du får kunnskap slik at du kan endre disse morsomme bokstav barna til noe positivt... Skal veldig lite til i de fleste tilfeller, man må bare bryte litt med egne mønstre og tillærte vaner.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå