Bluebeans Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg bruker et include script på sida må. Selve innholdet er .inc filer. Disse .inc filene må oppdateres ganske ofte derfor tenkte jeg på å ha en input der jeg skrev hva som skulle stå i inc fila også at det ble sendt til den, f.eks: <a>Hallo der !</a> Scriptet må jo også fjerne det som står der allerede.. Noen som skjønte hva jeg mente? Lenke til kommentar
hajejan Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jepp, det er lett - du kan lett skrive ting til filer og fjerne det som er i dem. les php.net/fopen og php.net/fputs . Hilsen Haje Lenke til kommentar
hajejan Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Forøvrig er dette den fullstendige referansen for filsystem funksjoner i php. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 php manualer er ikke helt min sterke side. Noen som klarer lage en sammedrag av det viktigste som sto der? Lenke til kommentar
hajejan Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 php manualer er ikke helt min sterke side. Noen som klarer lage en sammedrag av det viktigste som sto der? Ikke for aa vare kjip eller noe, men det kommer neppe til aa vare noen som gidder aa skrive om manualen for deg. Om du skal laere deg php, les manualen, og om er noe du ikke forstaar, spooer. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Neida, men for å si det rett ut.. php manueler er gresk for meg. Jeg klarer ikke sette sammen tingene som står der. Jeg gjør heller ikke dette for å lære php Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Garbion: Tror det er noe med avataren din som gjør at jeg får en "logg skriv inn nettverkspassord" boks for home.no.net... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 garbion: en helt annen ting, fjern .htaccess fila di på home.no.net eller fjern avataren din, jeg gidder ikke trykke cancel på authenticate boksen hver eneste side som du har postet på bare for å se avataren din. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Sorry for det. Glemte å slette fila etter et ekseriment isted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå