Roar Kneppen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Urban Art 973 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Et eller annet sted må vel frustrasjonen få sitt utløp, kanskje ikke den verste måten dette, selv om det ikke er så vakkert kanskje.. Likte utsnittet og spesielt den grønne lampa! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Fototeknisk er det lite å utsette på her etter min ringe oppfatning. Fint utsnitt og fine avstemte farger, budskapet kunne nok med fordel vært noe mer avdempet (ikke din feil Roar), men det er kanskje jeg som er for gammeldags i min tankegang. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 No way..... Klar melding fra "gatepolitikerne", og godt servert her. Enig med Skrulla, lampa topper hele dritten:-) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Rene ord for penga. Fine fargekombinasjoner. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Dæven steike.....nå var jeg helt sikker på at dette var ditt budskap til oss som har vært litt slappe til å kommentere bildene dine i det siste, men jeg ser jo det nå at det slett ikke er signaturen din som står på muren...det bare lignet litt Uansett...ett artig motiv i kledelig påskefarge Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg