Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler meg utnyttet

Anbefalte innlegg

for en stund siden kom jeg i kontakt med en gutt som var 14 år yngre enn meg på en spillside. Voksne er vi begge. Han godt oppi 30 årene. Vi snakket om løst og fast. Ikke noe flørting. Etterhvert kom vi innpå mer personlige ting. Han var nylig ute av et langt forhold. Det var jeg også. Han inviterte meg inn på en chat side som heter kik.

Der chattet vi mye. Vi delte masse av tanker og meninger rundt mye. Etterhvert også seksuelt. Vi sendte bilder av hverandre, av barna våres, hverdagen våres etc. Også bilder av seksuell art. Samtalene våre var intense og altoppslukende. Jeg likte han ekstremt godt. Han skrev utrolig mye fint til meg og jeg til han. Det føltes veldig godt å ha disse samtalene å se frem til. Det var ikke direkte kjærlighetserklæringer, men mye fint. Jeg var ikke forelsket, men hadde sommerfugler i magen. Vi avtalte at jeg skulle komme en helg å besøke han. Vi lengtet etter å se hverandre og ha sex med hverandre. Da hadde vi chattet rundt 2 måneder. Jeg var skikkelig smigret av alt han skrev. Nesten døgnet rundt. Den helgen hos han ble fin. Vi hadde en del sex, men gjorde også andre ting. Vel hjemme fortsatte vi å chatte. Ingen av oss var ute etter noe forhold. Det var vi begge enige om. Jeg likte han svært godt som person. Han fortsatte å skrive til meg om det meste. Han hadde lyst til å møte meg mer. Etterhvert skjedde det noe som gjorde at han ikke kunne stole på meg, og han ble fryktelig redd at vår chatting skulle komme ut. Noe vi hele tiden hadde vært åpne om bare ble mellom oss. Jeg prøvde å forklare og forklare at han ikke trengte være redd for det. Etter mye frem og tilbake fortalte han at han hadde så stort savn etter sin eks, så han kun hadde brukt meg for å prøve og glemme. At det med meg betydde ingenting, han følte ikke noe for meg og hadde aldri gjort. Jeg følte jo også på en måtte at jeg også brukte han som en flukt og trøst i min sorg. Men jeg hadde aldri dratt til han om det ikke betydde noe for meg.

Jeg sitter igjen med flauhet og skam når det gjelder sexen vi delte. Jeg angrer så fælt. Kan virkelig en gutt legge så mye energi i samtaler hvis jeg ikke betydde en dritt? Han må vel ha likt meg litt når det ble så intenst. Han delte masse med meg.

Vi visste jo begge at vi gledet oss til sex, men jeg forstod det også som at vi var nære på andre måter. Han har vært svært ufin mot meg på slutten.

Hvordan iallverden skal jeg klare å stole på en gutt igjen, når han som virkelig virket som helt perfekt plutselig snudde helt om. Jeg skremte han ikke med at jeg var forelsket eller noe slikt.

Jeg forstår at han synes det var godt å ha noe annnet å tenke på etter bruddet. Men at ingenting betydde noe og at han ikke følte en skit, det klarer jeg ikke forsone meg med. Jeg er så lei meg for de ordene, og jeg angrer for alt jeg ga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for en stund siden kom jeg i kontakt med en gutt som var 14 år yngre enn meg på en spillside. Voksne er vi begge. Han godt oppi 30 årene. Vi snakket om løst og fast. Ikke noe flørting. Etterhvert kom vi innpå mer personlige ting. Han var nylig ute av et langt forhold. Det var jeg også. Han inviterte meg inn på en chat side som heter kik.

Der chattet vi mye. Vi delte masse av tanker og meninger rundt mye. Etterhvert også seksuelt. Vi sendte bilder av hverandre, av barna våres, hverdagen våres etc. Også bilder av seksuell art. Samtalene våre var intense og altoppslukende. Jeg likte han ekstremt godt. Han skrev utrolig mye fint til meg og jeg til han. Det føltes veldig godt å ha disse samtalene å se frem til. Det var ikke direkte kjærlighetserklæringer, men mye fint. Jeg var ikke forelsket, men hadde sommerfugler i magen. Vi avtalte at jeg skulle komme en helg å besøke han. Vi lengtet etter å se hverandre og ha sex med hverandre. Da hadde vi chattet rundt 2 måneder. Jeg var skikkelig smigret av alt han skrev. Nesten døgnet rundt. Den helgen hos han ble fin. Vi hadde en del sex, men gjorde også andre ting. Vel hjemme fortsatte vi å chatte. Ingen av oss var ute etter noe forhold. Det var vi begge enige om. Jeg likte han svært godt som person. Han fortsatte å skrive til meg om det meste. Han hadde lyst til å møte meg mer. Etterhvert skjedde det noe som gjorde at han ikke kunne stole på meg, og han ble fryktelig redd at vår chatting skulle komme ut. Noe vi hele tiden hadde vært åpne om bare ble mellom oss. Jeg prøvde å forklare og forklare at han ikke trengte være redd for det. Etter mye frem og tilbake fortalte han at han hadde så stort savn etter sin eks, så han kun hadde brukt meg for å prøve og glemme. At det med meg betydde ingenting, han følte ikke noe for meg og hadde aldri gjort. Jeg følte jo også på en måtte at jeg også brukte han som en flukt og trøst i min sorg. Men jeg hadde aldri dratt til han om det ikke betydde noe for meg.

Jeg sitter igjen med flauhet og skam når det gjelder sexen vi delte. Jeg angrer så fælt. Kan virkelig en gutt legge så mye energi i samtaler hvis jeg ikke betydde en dritt? Han må vel ha likt meg litt når det ble så intenst. Han delte masse med meg.

Vi visste jo begge at vi gledet oss til sex, men jeg forstod det også som at vi var nære på andre måter. Han har vært svært ufin mot meg på slutten.

Hvordan iallverden skal jeg klare å stole på en gutt igjen, når han som virkelig virket som helt perfekt plutselig snudde helt om. Jeg skremte han ikke med at jeg var forelsket eller noe slikt.

Jeg forstår at han synes det var godt å ha noe annnet å tenke på etter bruddet. Men at ingenting betydde noe og at han ikke følte en skit, det klarer jeg ikke forsone meg med. Jeg er så lei meg for de ordene, og jeg angrer for alt jeg ga.

Ja, nå har du fått deg en lærepenge. Ikke ligg rundt. Det er i din beste interesse å lytte til det rådet

Lenke til kommentar

Dere var begge enige om at det ikke skulle bli noe mer, så blir du skuffet over at han ikke vil mer? Jeg ville ikke inngått slike forhold hvis du ikke klarer å holde det casual, for det virker som om du lar dette gå litt mer innpå deg enn det det burde. Hvis du begynte å få følelser for han så skjønner jeg at du sliter med at det plutselig er over, men han har på ingen måte utnyttet deg noe mer enn du utnyttet han.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk at han hadde følelser for deg , men som du sier i posten din så var det ting du sto for som ødela litt , at han også savnet eksen gjorde at dette ble litt kleint.

Jeg tror derfor at han bruker litt eksen som unnskyldning for å skjule utryggheten han har , ikke tenk så mye på det og om det passer deg ha fortsatt kontakt - sex buddy så kan du gi det litt tid og se hva som skjer. Ikke ha for mye forhåpninger , men jeg tror personlig at det er en sjangse for at ting kan bli bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har definitivt fått meg en lærepenge. Hvor jeg vil med innlegget mitt vet jeg liksom ikke helt. Jeg føler meg bare så innmari teit.

Jeg trodde vel jeg betydde noe for han. Iallefall en god venn.

Han vil ikke ha noe med meg å gjøre lenger, så noe forsoning blir det ikke. Det er ikke det jeg føler for heller. Jeg tror det er følelsen av at man gir så mye av seg selv. Sender videoer av intim karakter. Åpner seg helt. Ligger med et annet menneske.

Deretter får man høre det betydde ikke noe, jeg følte ikke noe for deg.

Jeg tenker, kanskje det var kun den seksuelle biten han var ute etter. Fair nok. Men jeg lurer da på , trenger man da late som man virker så intens interessert og si så mye pent i ukesvis. Timesvis.

Klart jeg ble smigret og det påvirket meg.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette går så innmari innpå meg. Jeg føler bare at jeg har vært så sykt dum som lot meg tro jeg betydde noe.

Mulig jeg ikke tålte en avvisning..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Han viste nok han også at han enda hadde følelser for sin ex, men han gjorde et ærlig forsøk i å se om der kanskje mangler følelser. Han gjorde bare hva som var best for han selv og det var ikke i hans intensjon å "skade" deg. Ikke har han bedratt deg med falske løfter og ikke har han gått bak din rygg.

Ja du kan være skuffet, men slikt er livet...

Lenke til kommentar

Det at han ikke vil ha noe med deg å gjøre lenger kan jo være det at det er for vondt for ham - at han vil skåne seg selv, eller deg. Et kort, brått brudd er bedre enn et langtrukkent et.

Poenget mitt er at du ikke trenger å anta at han forledet deg og var ondskapsfull. Hva tjener du på å gå med slike tanker? Han fant ut at han ikke lenger kunne fortsette, og synes nå det beste er å kutte kontakten. Det betyr ikke at han ikke koste seg sammen med deg. Forson deg med det som har vært, sett pris på det du har og gå videre med livet ditt. Det dukker opp flere partnere med tiden.

Anonymous poster hash: b217c...5ab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...