Delvis Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Under en oppdatering (må det vel ha vært) av Avast, har det lagt seg inn noe som heter "avast safezone", en nettleser ser det ut til, som omtaler seg som spesielt trygg ..for nettbank og sånt.Har andre fått den, er det noe som er bra eller bør jeg få den vekk? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 jeg vil betegne det som 'bloatware', men ikke alle er enig. Du må selv finne ut om du har behov for noe slikt eller ikke. Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Under en oppdatering (må det vel ha vært) av Avast, har det lagt seg inn noe som heter "avast safezone", en nettleser ser det ut til, som omtaler seg som spesielt trygg ..for nettbank og sånt. Har andre fått den, er det noe som er bra eller bør jeg få den vekk? Før var iaf "Avast SafeZone" bare tilgjengelig i de betalte versjonene av programmet. Kort forklart er det en nettleser i en virtuell adskilt sesjon, noe som vil si at sesjonen ikke er synlig for diverse rusk, keyloggere, spyware, osv som du kan ha på maskinen din. Fint å ha om du skal skrive inn sensitive opplysninger, gjøre netthandel/nettbank og du ikke stoler helt på maskinen din. Endret 5. april 2016 av IT_Predator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå