Ragnar Skj Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Noen følger med deg der du går.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Påskekrim.... Ble tøft dette, og en stående invitasjon til fantasien:-) PS Flott å se allsidigheten i bildene dine. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Ja - og alle er på vei ut av mørket ser det ut for, og da er det kanskje ikke så fali for å si det med Aukrusts Ludvig om det skulle være en mann som følger etter to damer. For presentasjonen her så ville jeg heller brukt mørk grå bakgrunn for å skille ut bildet. Men når man klikker Fullstørrelse og får vek den helvetes reklamen så funker det best slik du har gjort. Tok meg umaken å scrolle for å dekke øverste feltet i bildet og fant at det var helt riktig å ta det med - så er det nevnt også. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 Påskekrim.... Ble tøft dette, og en stående invitasjon til fantasien:-) PS Flott å se allsidigheten i bildene dine. Her er jeg inne i din og HSP sin fotoverden, må jo forsøke å etterligne mine læremestere, men å lykkes helt med er ikke så lett. Det å kunne utnytte lys- og skygge er fascinerende, men for mitt vedkommende langt igjen et jevnt godt nivå, men uten å forsøke når man som sagt ikke så langt. Takk for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 Ja - og alle er på vei ut av mørket ser det ut for, og da er det kanskje ikke så fali for å si det med Aukrusts Ludvig om det skulle være en mann som følger etter to damer. For presentasjonen her så ville jeg heller brukt mørk grå bakgrunn for å skille ut bildet. Men når man klikker Fullstørrelse og får vek den helvetes reklamen så funker det best slik du har gjort. Tok meg umaken å scrolle for å dekke øverste feltet i bildet og fant at det var helt riktig å ta det med - så er det nevnt også. Roar Hei Roar og takk for dine kommentarer. Har i et alternativ (men ikke lagt ut her) dekket øverste feltet slik du nevner. Synes dette ble hipp som happ og endte opp med denne versjonen. Skj Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Påskekrim.... Ble tøft dette, og en stående invitasjon til fantasien:-) PS Flott å se allsidigheten i bildene dine. Her er jeg inne i din og HSP sin fotoverden, må jo forsøke å etterligne mine læremestere, men å lykkes helt med er ikke så lett. Det å kunne utnytte lys- og skygge er fascinerende, men for mitt vedkommende langt igjen et jevnt godt nivå, men uten å forsøke når man som sagt ikke så langt. Takk for din hyggelige kommentar !Skj Synes du klarer deg bra jeg:-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Litt småskummelt, men virkelig kreativt motiv, likte det Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Enig med andre her, litt småskummelt, krimaktig bilde. Flott komponert. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 Litt småskummelt, men virkelig kreativt motiv, likte det Takk for kommentaren Torhild ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 Enig med andre her, litt småskummelt, krimaktig bilde. Flott komponert. Mvh Fredrik Takk for kommentaren, kanskje Påskekrim ? Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg