knutarn Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Veit ikke om jeg post riktig. Men jeg prøver her. Heisann folkens! Har starta en Youtube kanal. Alt fra gaming til blogg video. Startet for sirka en mnd siden. Jeg lurte på hva dere synes? noe jeg bør endre eller legge til ? Trenger tips fra dere som har litt mer erfaring en meg Sjekk kanal mvh Knutarn Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Mye mindre facecam spør du meg, det fjerner helt fokuset fra videoen. Jeg foretrekker facecam nede i høyre eller venstre hjørne. Kjøp deg gjerne en green screen også. Prøv å ordne en kanalbanner som ser proff'ish ut. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Kanskje du skulle hatt engelske titler, istedenfor norske? For å få flere views. Forresten så heter det cirka, ikke sirka Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 27. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2016 Takker for svar! Det skal jeg Tenkte på engelske kanal. men tror jeg starter med norsk i første omgang til jeg er mer vant med og være foran kamera og snakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå