sandra Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har installera win xp pro på ei Packard Bell Imedia maskin. Kan nokon seia meg korleis eg skal få tak i drivar til tastaturet? Tastaturet er eit Packard Bell Multimedia Mod.No :9201 Har søkt på nette utan hell Sandra Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 om det er en ferdig pakke pc det gjelder kan du bare glemme det. har prøvd det samme selv. skjøpte meg nytt trådløst tastatur jeg. får ett bra ett for 4-500 kr Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei PB får programvaren til sine keyboard ifra firmaet netropa.com Har lagt ut linken til denne rett under. Netopia Lenke til kommentar
sandra Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Takk for tipset installerte pbmm116c på maskina,kjørte så vegvisar for maskinvare men får så opp samma meldinga som før: "Driverinstallasjonsfilen for denne enheten mangler en nødvendig oppføring Dette kan være fordi INF filen ble laget for Win 95 eller senere. Kontakt maskinleverandøren." Kva kan eg gjera? Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 dette er vanskelig! har prøvd og finne driver utallige ganger. skjøpte meg nytt tastatur til slutt. tror dette er ett vanlig problem på "ferdigpakke pc" Lenke til kommentar
sandra Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Har no prøva eit nytt trådlaust "Creative " tastatur men fortsatt finn ikkje maskina tastaturet,bare musa. Kan det vera at det blir registrera fleire like oppfølgingar i enhetsbehandlingar,USB device? Når eg køyrer maskinvaresøk ,så virkar det som maskina ikkje finn drivaren til HIDclass. Nokon som kan koma med tips? Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 ja dette var litt rart hva slags os hadde du?. det skal jo følge med drivere på diskett. Lenke til kommentar
sandra Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Eg har win xp proffessional. Det gamle tastaturet eg har virkar OK (ikkje USB) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Eg har win xp proffessional.Det gamle tastaturet eg har virkar OK (ikkje USB) Ååå du har sikker ikke sp1 installert, kan være du må instalere usb støtte. Prøvd winupdates? Det høres ut som du mangler en driver i os'et. Lenke til kommentar
sandra Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 reinnstallera OS. Alt i orden! Tusen takk for hjelpa Sandra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå