Gå til innhold

[Løst] Dual monitor stand


MrHorgen

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en dual monitor stand som kan plassere skjermene over hverandre. 

 

Har to veldig forskjellige skjermer. Hovedskjermen er av typen 34 tommer 21:9 format, ekstra skjermen er 24 tommer 16:10 format. Begge to har VESA 100mm*100mm VESA fester. 

 

Har funnet noe slikt på Amazon, men hvis mulig og ikke for dyrt så foretrekker jeg å kjøpe i en norsk nettbutikk/fysisk butikk. 

 

Jeg har ikke mulighet til å skru fast i veggen og vil helst unngå å skru fast i skrivebordet også. Selv om det er ca en tomme tykt, er jeg usikker på hvor mye det faktisk holder hvis jeg begynner å skru fast ting i det. 

 

Tror den store skjermen veier ca 8-9kg uten foten, den lille skjermen er noe lettere. 

 

PS: Ikke helt sikker på om dette er riktig sted å spørre her på diskusjon, så flytt gjerne tråden hvis den er feilplassert. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel egentlig si at denne er løst. 

Fant denne. Den støtter riktignok 4 skjermer, men burde gå til det oppsettet jeg ønsker også. Oppdaterer når jeg har den i hus. 

Update: Har nå fått denne i hus og satt opp de to skjermene jeg har over hverandre. Den virker solid og er enkel å sette opp. Derimot mangler jeg riller for å skru inn skruene i enkelte av hullene på stolpen som bærer skjermene. Festehullene er der, men de mangler riller som gjør at jeg ikke kan bruke alle de ulike høydeinnstillingene jeg hadde håpet på for nedre skjerm(ene). 

 

Jeg har ikke satt opp armene for sideskjermene, men tror at jeg kan sette opp enda to skjermer til på høykant selv om midt-skjermen er 34 tommer, 7 tommer større enn det største denne støtter. Ihvertfall om du skal ha 4x skjermer på den. 

 

Spørr hvis det er noe. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...