FuzzFuet Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 (endret) Hei! Noen som vet av alternativer til Ikea sin Stenstropp kjøkkenøy løsning? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60323021/ Har en liten leilighet som skulle hatt en spiseplass/lagerplass/avlastningsplass løsning. Tenkte jeg skulle se meg litt rundt før jeg eventuelt kjøper Men så langt ligger Stenstropp øverst på listen. Endret 27. mars 2016 av MajoNess Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Hvis du har veldig spesifikke ønsker til hvordan den skal se ut og fungere så går det an å bygge en selv eller få bygget hos en møbelsnekker. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 28. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2016 Jo sant det, men har ikke mulighet til å lage noe slikt selv i leiligheten, det kom noen å kjøpte barbord-løsningen jeg hadde i dag så spørs om det ikke blir en tur på Ikea løpet av uken. Jeg er ikke så stor fan av at alt skal være ikea, men se ut for at de har den beste løsningen så langt... Å leie inn møbelsnekker tror jeg blir for dyrt og tar for lang tid. TV/media benk derimot skal jeg snekkere sammen selv, skal bygge inn stasjoner PCen, skjule forsterkere osv. så da er det best og lage selv om man skal bli fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå