jonaso Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg har hatt maskinen og en LCD skjerm stående på loftet siden sommer,grunnet at jeg ikke har vært hjemme.Nå skal jeg begynne å bruke den igjen.Jeg er redd for at det kan ha vært minus grader til tider på det loftet.Er godt isolert der,så jeg tror ikke det er noe særlig fukt der oppe.Spørsmålet er bare om maskinen og skjermen kan ha overlevd kulden og kalde grader? Bør jeg evt vente med å fyre den opp til den har kommet inn i varmen! Eller er det bare meg som har litt nerver?? Takk Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ikke fyr den rett opp, når du flytter den fra kaldt til varmt med en gang er det (et ord jeg ikke husker men er noe med at det kommer vann når du har kaldt mot varmt)... Du bør flytte den ned fra loftet og la den stå en stund vil jeg tro.. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) kondens.... Flytt den og la den stå en stund ja... Skal mye til at det blir minusgrader på et loft, spesielt hvis det er litt isolering (som du sa det var der) og det er varme på i etasjer lenger nede. Går nok bra Endret 20. november 2003 av erikindre Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ikke fyr den rett opp, når du flytter den fra kaldt til varmt med en gang er det (et ord jeg ikke husker men er noe med at det kommer vann når du har kaldt mot varmt)... Du bør flytte den ned fra loftet og la den stå en stund vil jeg tro.. Du tenker på kondens Det er nokk det eneste han trenger å tenke på. La maskinen stå i ett par timer for så å slå den på. Det skal gå knakende godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå