Gå til innhold

Apper for å sette opp tabell med poeng

Anbefalte innlegg

Vi er en kompisgjeng som spiller en del FIFA og NHL. OT hverandre, men som konkurranse mennesker vi er, vil vi ha en oversikt over kamper spilt og poeng.

Er det noen som vet om apper eller nettsider som man kan sette opp slik på?

Edit:

Det må være mulig å sette inn så mange kamper som mulig i en tabell, da 2 kamper mot hverandre pr tabell blir for lite.

Endret av Gorcin87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg nekter rett og slett å tro at det ikke finnes en webapp for å sette opp tabeller og ligaer for personlige spill..

To the GoogleMobile!

Edit: Wow, ikke akkurat et felt med stor konkurranse og bredt spekter med tjenester, nei. Det eneste jeg fant som er innafor er konkuri.com, og den tar penger hvis du er over 8 konkurrenter. Riktignok ikke MYE penger, men likevel.

Endret av Shruggie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg nekter rett og slett å tro at det ikke finnes en webapp for å sette opp tabeller og ligaer for personlige spill..

To the GoogleMobile!

Jeg og tenkte akkurat den tanken, og jeg har googlet en del og funnet noen typer på excel og et par webapper.  Men problemet med de på web er at de kun tillater 2 Runder. Altså 2x2 lag og kamper. 

Vi spiller en del kamper i løpet av en kveld, så de vil ikke funke for oss da vi må lage flere tabeller på en kveld. 

Men jeg er så enig, jeg nekter å tro det ikke finnes. Men mine google kunnskaper har desverre blitt redusert de siste 5 årene. :p

Lenke til kommentar

To the GoogleMobile!

Edit: Wow, ikke akkurat et felt med stor konkurranse og bredt spekter med tjenester, nei. Det eneste jeg fant som er innafor er konkuri.com, og den tar penger hvis du er over 8 konkurrenter. Riktignok ikke MYE penger, men likevel.

Jepp, og noen ganger er vi 2-3 stk bare og da blir det problemer med excel også da de fleste "Templates" jeg har funnet er til 4 lag eller flere.

Jeg trodde virkelig ikke jeg skulle bli smågal av å ikke finne noe slikt noe sted, da det i utgangspunktet er veldig enkelt. :s

Lenke til kommentar

Mente du noe som genererer oppsettet, eller bare noe der du skriver inn resultatene og så tegner den en tabell?

I utgangspunktet var det snakk om å skrive inn resultater, men om det er noe som generere oppsett i tillegg vil det jo gjøre ting veldig mye enklere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...